Ločila sem se! Od hladilnika!

ODLOČILA SEM SE ZA SPREMEMBO! STE Z MANO? Veste, da bo naporno. Veste pa tudi, da skupaj zmoremo več! Svojega počutja in videza ne bomo več prepuščale naključju! 

Poleti sem napisala blog z naslovom »Stara, jaz letos ne grem v kopalke! in ga sklenila z mislijo, da je napočil trenutek, ko se moram(o) ženske resno vzeti v roke in se začeti zavedati, kako edinstvene smo.

Ne smemo se vdati v usodo in ne prepuščajmo svojega videza in počutja naključju. Močno podpiram vse, predvsem mamice po porodu ( pa tu ne mislim tistih, ki že iz porodnišnice pridejo z boljšo postavo, kot so jo imele pred nosečnostjo 😉 ), ki niso zadovoljne s svojo formo in so se odločile, da bi rade naredile nekaj dobrega zase. Saj poznate tisti rek: »Zadovoljna mami – zadovoljni otroci!« Jaz sem tu, vi ste tu in verjamem, da bomo skupaj obrnile nov list.  Hujšajmo zaradi sebe, zaradi svojega počutja in nikakor zaradi drugih. Imejmo se rade in dovolimo si biti srečne. S celulitom ali brez njega ☺.

Ne smemo se vdati v usodo in ne prepuščajmo svojega videza in počutja naključju.

Tudi sama sem se namreč odločila, da je čas, da preoblikujem svojo postavo, da bom sama bolj zadovoljna s svojim videzom in predvsem, da bom bolj fit in v formi za letanje za mojima malima deklicama. Sija se že veselo plazi in priznam, da je v kuhinji hitrejša kot jaz.  

Najprej sem se lotila spremembe prehranjevalnih navad in se odločila za dieto. V življenju sem preizkusila že kar nekaj diet: hujšanje po luni, dieta z raznimi praški in napitki, stradanje, pa hujšanje s čaji in tabletami, ki čudežno topijo maščobe, po različnih knjigah, nasvetih na forumih …  Po vseh boljših ali slabših izkušnjah z omenjenimi metodami, sem prišla do zaključka, da čudežnih bližnjic do popolne postave pač ni in, da tistih 5 sadežev, ki vam stopijo zamaščen trebuh ali rit v 10. dneh, še ni zrastlo ☺. Pomembno je, da se najprej vprašamo ZAKAJ. Zakaj si želimo spremembe, preobrazbe? Zase ali zato, da bomo všeč drugim? Postavimo si cilj in pomembno je, da na tej poti vztrajamo. Vedeti moramo, da se lahko zgodi, da rezultatov ni takoj prvi teden ali mesec. Ampak ravno takrat je tisti kritičen čas, ko ne smemo obupati. trudi in disciplina SE obrestujeta, o tem ni dvoma! Ne obupajte in vztrajajte! Skupaj z mano! Skupaj nam bo lažje, zato vas vabim, da spremljajte moje zapise na to temo, za katere upam, da vam bodo v pomoč in motivacijo! 

Pomembno je, da se najprej vprašamo ZAKAJ. Zakaj si želimo spremembe, preobrazbe? Zase ali zato, da bomo všeč drugim?

Jaz sem se tokrat odločila za dieto, kjer sestavine ločujem, vendar pa je najpomembnejše to, da sem končno prekinila dolgoletno razmerje z mojim dragim hladilnikom in, da sem se po letih in letih večernih razvajanj in sladkih trenutkov v dvoje, odločila temu narediti konec ☹. Ja, tisti hip, ko sem se nabasala s čokolado, sem se počutila bolje, a že čez nekaj časa mi je bilo žal, obljubila sem si, da nikoli več… Ampak, saj večinoma vse poznate ta začaran krog, v katerega se hitro ujamemo. 

Verjemite, da boste za spremembno prehranjevalnih navad nagrajene. Jaz se že bolje se počutim, zjutraj se lažje zbudim, pozna se mi tudi na kakovosti kože in las. In seveda, tudi tehtnica je zdaj bolj prijazna z mano 😉 . Ne kaže več nekih čudnih visokih številk 😉 . Tukaj vam bom zaupala eno skrivnost: včasih, ko so bile številke že kar visoke, sem pogruntala, jaz pametnjakovič, da, če stopim z eno nogo malo bolj desno, mi tehtnica pokaže kilogram manj. In tako sem sama sebe prepričala, da je tako tehtanje pravilno … Itak, sama sebi sem lagala … 😉 .

Poleg diete pa vedno pomaga tudi miganje. Ne štejejo le posteljne aktivnosti, čeprav zelooo pomagajo pri motivaciji in tudi stopijo nekaj kalorij ☺. Jaz sem si kljub temu, da imava doma urejen fitnes, najela kar osebno trenerko, ker enostavno potrebujem nekoga, da me spravi v akcijo. Tako ji plačam, da me trikrat na teden muči! In ko sem že drugi dan treninga jamrala, da imam zamašen nos in, da najbrž ne bom mogla priti, sem dobila »tisti pogled« izpod obrvi in kmalu mi je postalo jasno, da če ne pridem k njej, bo ona prišla k meni in, da je zdaj pa res konec izgovorov. Sem pa vsaj poskusila ;).

Vsaka dieta in telovadba torej zahtevata predvsem disciplino in vztrajnost. Saj imajo drugače vsi shujševalni programi, ki jih po nekem času opustimo, tako imenovan jo-jo učinek, ko se po izgubi kilogramov v kratkem času še bolj zredimo. Pri doseganju želene postave in forme gre bolj za premike v glavi in spremembo načina življenja. Potem so tudi rezultati trajni.

Pri doseganju želene postave in forme gre bolj za premike v glavi in spremembo načina življenja. Potem so tudi rezultati trajni.

Ker vem, da pri hujšanju šteje tudi dobra motivacija, sem se odločila, da bom vsem vam, ki si morda ne morete privoščiti osebnega trenerja ali drage dietne prehrane, pomagala pri premagovanju dnevnih izzivov in skušnjav s pomočjo svojih izkušenj in motivacijskih brc v rit, ki nam bodo skupaj pomagale doseči cilje, ki smo si jih zastavile.

Za začetek vam bom pojasnila, kako se sedaj prehranjujem, moj cilj pa je, da izgubim še 10 kilogramov. Lotila sem se neke vrste ločevalne diete, ki pa sem jo oblikovala malo po svoje. 

Prva sprememba, ki sem jo uvedla je bila zamenjava kravjega mleka, ki sem ga vsak dan pila v kavi in po katerem se nisem počutila dobro. Zato sem se podala v raziskovanje in »pomolzla« različna žita in oreščke 😉 . Poskusila sem riževo, ovseno, mandljevo in sojino mleko različnih proizvajalcev in ugotovila, da mi najbolj ustreza kombinacija riževega in mandljevega mleka iz Hoferja, ki se mi zdi najboljši približek kravjega mleka in se dobro ujema s kavo, ki je seveda obvezna sestavina mojega dneva ☺. Vem, da bodo nutricionisti  verjetno rekli, da bi morala kavo piti brez mleka in ja, jasno mi je, ampak v praksi pač ne gre. Pika. 

Jedilnik sem si razdelila po dnevih in podobno kot pri ločevalni dieti, po štirih različnih skupinah: beljakovinski (B), škrobni (Š), ogljikovo-hidratni(OH) in sadno-zelenjavni (SZ).  Vsako dopoldne se do poldneva prehranjujem samo s sadjem, ker sem bila na začetku zelo lačna, sem ga pojedla za eno manjšo stojnico na tržnici, sedaj se počasi omejujem na en smuti in nekaj sadežev. Potem sledita kosilo in večerja. Ker sem ob večerih najbolj pogrešala prigrizke za pred televizijo, sem uvedla oreščke in bučna semena, ki jih sedaj lupim hitreje kot kakšna veverica ☺.  

Z VAMI DELIM TUDI Moj tedenski jedilnik :

(Za katerega je strogo prepovedano, da ga preberejo NUTRICIONISTI!!!! 😉 😉 😉 ).

Opomba: dieto sem prilagodila sebi. Količinsko sem absolutno pojedla preveč, kot je zaželjeno v pravi ločevalni dieti, zato se tudi kilogrami počasneje topijo. Je pa res, da nisem lačna in zato nisem tečna. Vsak 4. dan se bašem s čokoladnimi piškoti. In glej ga zlomka- HUJŠAM! 

Beljakovinski dan

  • Zajtrk: smuti in sadje, za malico običajno banana. 
  • Kosilo: riba in velika skleda zelene solate, pečen piščanec na žaru, skleda solate, ali pa recimo šampinjoni z jajci + zelena solata. Ta dan lahko jeste tudi sataraš, če ga imate radi tako kot jaz, lahko si spečete škampe, naredite hobotnico v solati, sir na žaru … 
  • POZOR! KORUZA IN FIŽOL sodita pod škrob.  
  • Večerja: manjša riba in velika skleda zelene solate ( oziroma manjša porcija vseh zgoraj naštetih jedi manjša kot za kosilo).

Škrobni dan: 

  • Zajtrk: smuti in sadje.
  • Kosilo: zelenjavna rižota z grahom, koruzo in fižolom, zelena solata ali pečen krompir. Zgodilo se je že, da sem pojedla tudi pomfri, krompirjevo musako z zelenjavo in podobno. Torej, ta dan lahko jeste in pripravite vse jedi z rižem, zelenjavo in krompirjem. 
  • Večerja: enako kot za kosilo, le manjša porcija. 

Dan ogljikovih hidratov: 

  • Zajtrk: smuti in sadje.
  • Kosilo: zelenjavna pica brez sira in koruze ali špageti z zelenjavno omako in brez parmezana! 
  • Večerja: enako kot za kosilo. Ta dan lahko jemo tudi čokoladne piškote in čokoladno torto. RES!!!! Ampak res samo TA DAN!!!! 

Sadno zelenjavni dan! (Po ločevalni dieti je to sadni dan, jaz sem ga poimenovali sadno zelenjavni dan.)

  • Za zajtrk pojem sadje.
  • Za kosilo si pripravim zelenjavo – lahko je to velika skleda solate, lahko je mešana zelenjava na žaru, lahko so šampinjoni in velika sleda solate, lahko je to zelenjavna juha in podobno.
  • Za večerjo pa glodam oreščke, bučna semena, pojem še kako mandarino. Če vidim, da sem lačna,  si za večerjo tudi naredim enako, kot sem jedla za kosilo. Odvisno od dneva in razpoloženja. 

Pri meni se je ta dieta obrestovala, upam, da se bo tudi pri vas!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Pustite Trackback v zvezi s tem vnosom

Preberite še

Vesela bom vašega mnenja!

You must be logged in to post a comment.