Trening za boljši seks po štiridesetem!

Med damami po štiridesetem nekako velja, da je seks v teh letih najboljši. Bolj so samozvestne, zadovoljne s seboj in svojim življenjem, predvsem pa že dobro vedo, kaj si želijo tudi v postelji. Ampak vedno je lahko še boljše! Zato sem vam pripravila en super in kratek trening s katerim boste med rjuhami še bolj vzdržljive.

Študije kažejo na to, da imajo ženske, ki so fizično aktivne, večjo spolno željo in se vzburijo hitreje kot tiste, ki niso aktivne. Povečan pretok krvi med vadbo pa je tisti ‘krivec’, zaradi katerega imajo aktivni moški manj težav z erekcijo.

Moški in ženske, ki se ukvarjajo s športom, imajo ponavadi tudi boljšo samopodobo in se tako počutijo bolj spolno zaželene, kar vodi v boljši seks. Tako kot v boljšo spolno izkušnjo vodi tudi večja moč, gibčnost in vzdržljivost, kar pa so vse posledice vadbe. 

Tri vaje, ki jih sicer dobro poznamo, pa so še posebej dobre za kondicijo med rjuhami. Seveda priporočamo redne treninge!

DVIG ZADNJICE

Dvigi zadnjice ne delujejo le na medenično dno, ampak bodo okrepili tudi vašo zadnjico in zadnje stegenske mišice. Bolj razvite mišice bodo vas in vašega partnerja pripeljali do več užitka in več možnosti za preizkušanje novih položajev.

Lezite se na hrbet na tla in pokrčite kolena. Roke naj počivajo ob telesu. Ko težo potisnete skozi pete, se osredotočite na svoje jedro in medenico dvignite od tal – vse do položaja, pri katerem bodo boki v enaki liniji kot so kolena in ramena. Na vrhu še dodatno stisnite zadnjico in boke spustite nazaj dol. Naredite 12 ponovitev.

POČEP

Počepi so odlična vaja za zadnjico in jedro. Z rednim izvajanjem pospešimo pretok krvi in izboljšamo razpoloženje. 

Izvedba vaje: stopite malo širše od širine ramen in svoja stopala usmerite rahlo navzven. Počasi se spustite v sedeči položaj in pri tem pazite, da hrbet ostaja v nevtralnem položaju. Nato se počasi dvignite navzgor in pri tem za večjo aktivacijo mišic zadnjice, težo potiskajte skozi pete. Opravite 12 ponovitev.

‘DESKA’

Tako za moške, kot za ženske, so za povečano vzdržljivost v postelji, nujne dobro zgrajene mišice trebuha, hrbta in medenice in ‘deska’ je odlična vaja, ki vam bo pri tem zelo pomagala.

Spustite se na podlahti in stopala, ki so v širini ramen. Najbolj pomembno je, da je jedro tesno stisnjeno, da preprečimo povešanje spodnjega dela hrbta. Ramena potiskamo nazaj in navzdol in pazimo, da s telesom ohranjamo ‘ravno črto’. V kolikor vam je izvedba na stopalih pretežka, vajo lahko izvedete tudi tako, da se spustite na kolena. ‘Deska’ položaj zadržite 30 s.

Za najboljši rezultat in fantastično počutje v postelji vse vaje ponovite v štirih krogih!

Komentirajte

Vsak petek našim bralkam, ki so prijavljene v novičke Nepremagljive, pripravimo ekskluzivno vsebino, ki jo prejmejo izključno samo prijavljene bralke, na svoj email naslov. Postani del Nepremagljivih in v petek te bo v poštnem nabiralniku čakal Vodič s trendi za jesensko ličenje.

Differo d.o.o., 2020 Nepremagljiva.si - ISSN 2712-6285, vse pravice pridržne
Pogoji poslovanja - Piškotki

Nepremagljiva Romina Regvat je za vas pripravila:VODIČ s trendi za JESENSKO LIČENJE

Brezplačno, naravnost v vaš e-mail nabiralnik; Vodič s trendi za jesensko ličenje. Naročite se na naše novice in prejemali boste ekskluzivne vsebine, ki jih za vas vsak teden pripravljamo nepremagljive.