Tiramisu na bolj zdrav način

Kava, nežna krema in piškoti … Znamenita italijanska sladica, katere ime v prevodu pomeni ‘dvigni me’. Za Nepremagljive sem pripravila bolj zdravo različico tiramisuja, ki si ga lahko privoščite brez slabe vesti.

Sestavine:

  • 30 g ovsenih kosmičev
  • Kava
  • 2 žlici grškega jogurta
  • 1 žlica lahkega Philadelphia namaza
  • 1 rumenjak
  • Žlička sladila

Priprava:

Skuhamo kavo (za približno 2 osebi) in jo pustimo počivati nekaj minut, da se usedlina posede na dno. Odcedimo. V kavi do mehkega skuhamo ovsene kosmiče in sladkamo po okusu. Rumenjak stepemo, dodamo dve žlici grškega jogurta, eno žlico lahkega Philadephia namaza, sladilo in premešamo. Na dno skodelice razporedimo kuhane ovsene kosmiče, dodamo kremo in potresemo z grenkim kakavom v prahu. Najboljše je, če tiramisu počiva en dan.

Komentirajte

Vsak petek našim bralkam, ki so prijavljene v novičke Nepremagljive, pripravimo ekskluzivno vsebino, ki jo prejmejo izključno samo prijavljene bralke, na svoj email naslov. Postani del Nepremagljivih in v petek te bo v poštnem nabiralniku čakal Vodič s trendi za jesensko ličenje.

Differo d.o.o., 2020 Nepremagljiva.si - ISSN 2712-6285, vse pravice pridržne
Pogoji poslovanja - Piškotki

Nepremagljiva Romina Regvat je za vas pripravila:VODIČ s trendi za JESENSKO LIČENJE

Brezplačno, naravnost v vaš e-mail nabiralnik; Vodič s trendi za jesensko ličenje. Naročite se na naše novice in prejemali boste ekskluzivne vsebine, ki jih za vas vsak teden pripravljamo nepremagljive.