Vsebino omogoča EKO ŠKRNICL

8 načinov za krepitev naravne obrambe telesa

Vročega in prijetnega poletja je konec, jesen pa je čas, ko moramo poskrbeti, da bo naš imunski sistem močan.

Če želite okrepiti svoj imunski sistem, se morda sprašujete, kako telesu pomagati pri boju proti boleznim. Čeprav je krepitev odpornosti nekaj, kar je lažje reči, kot storiti, lahko nekaj sprememb v prehrani in življenjskem slogu okrepi naravno obrambo vašega telesa in vam pomaga v boju proti škodljivim patogenom ali povzročiteljem bolezni. Tukaj je 8 nasvetov za naravno krepitev odpornosti. Po nekaj nasvetov pa smo se tudi tokrat odpravile v Eko škrnicl.

1. Dovolj spanja

Spanje in odpornost sta tesno povezana. Dejansko je nezadosten ali nekakovosten spanec povezan z večjo dovzetnostjo za bolezni. V študiji na 164 zdravih odraslih osebah je bilo pri tistih, ki so vsako noč spali manj kot 6 ur, večja verjetnost, da se bodo prehladili, kot pri tistih, ki so vsako noč spali 6 ur, ali več. Zadosten počitek lahko okrepi vašo naravno odpornost. Prav tako lahko več spite, ko ste bolni, da se vaš imunski sistem bolje bori proti bolezni. Odrasli naj bi vsako noč spali 7 ur ali več, najstniki od 8 do 10 ur, mlajši otroci in dojenčki pa do 14 ur.

Če imate težave s spanjem, poskusite eno uro pred spanjem omejiti čas pred zaslonom, saj lahko modra svetloba, ki jo oddajajo telefon, televizija in računalnik, zmoti vaš cirkadiani ritem oziroma naravni cikel budnosti in spanja v telesu.

Zadnji obrok naj bi zaužili najkasneje do 18:00, ker tako omogočimo telesu najboljšo regeneracijo in obnovo celic. Če jemo po 18:00, obremenjujemo svoje razstrupljevalne organe, ki imajo ponoči še kako pomembno vlogo.

2. Jejte več polnovrednih rastlinskih živil

Vsa rastlinska živila, kot so sadje, zelenjava, oreščki, semena in stročnice, so bogata s hranilnimi snovmi in antioksidanti, ki vam lahko dajo prednost pred škodljivimi patogeni. Antioksidanti v teh živilih pomagajo zmanjševati vnetja z bojem proti nestabilnim spojinam, imenovanim prosti radikali, ki lahko povzročijo vnetje, če se v telesu kopičijo v velikih količinah.

Kronična vnetja so povezana s številnimi zdravstvenimi težavami, vključno z boleznimi srca, Alzheimerjevo boleznijo in nekaterimi vrstami raka. Vlaknine v rastlinskih živilih pa hranijo vaš črevesni mikrobiom oziroma skupnost zdravih bakterij v črevesju. Močan črevesni mikrobiom lahko izboljša vašo odpornost in pomaga preprečiti vstop škodljivih patogenov v vaše telo prek prebavnega trakta.

Liposomski Vitamin C

Prehranski dodatek, na katerega stavimo, je C-vitamin, saj je eden najmočnejših antioksidantov v našem telesu. V liposomski obliki se absorbira hitreje in bolje, kar pomeni, da pomaga pri sintezi kolagena, hkrati pa izboljšuje absorpcijo železa v prebavnem traktu, kar dokazujejo številne študije in raziskave. 

Liposomski vitamin C ima vlogo pri zaščiti celic pred oksidativnim stresom.

Je nepogrešljiv za vse športnike, nosečnice, kadilce ter ljudi z infekcijami in poškodbami. Pomaga tudi pri krepitvi imunskega sistema in pri uravnavanju alergij. Ima vlogo pri zaščiti celic pred oksidativnim stresom. Zakaj je tako učinkovit? Liposomski vitamin C je tako učinkovit zaradi liposomov, ki ga obdajajo in povečajo učinkovitost prenosa vitamina do vsake celice v telesu.

3. Obvladajte raven stresa

Zmanjševanje stresa in tesnobe je ključnega pomena za zdravje imunskega sistema. Dolgotrajni stres spodbuja vnetja in neravnovesje v delovanju imunskih celic. Zlasti dolgotrajen psihološki stres lahko zavira imunski odziv pri otrocih.

Pomembno pri krepljenju imunskega sistema je tudi to, kako se spopadamo s stresom.

Dejavnosti, ki vam lahko pomagajo pri obvladovanju stresa, so meditacija, vadba, pisanje dnevnika, joga in druge prakse čuječnosti. Koristi vam lahko tudi obisk licenciranega svetovalca ali terapevta, virtualno ali osebno.

4. Jejte več fermentirane hrane in jemljite probiotike

Fermentirana živila so bogata s koristnimi bakterijami, imenovanimi probiotiki, ki naselijo vaš prebavni trakt. Ta živila vključujejo jogurt, kislo zelje, kimči, kefir … Raziskave kažejo, da lahko uspešna mreža črevesnih bakterij pomaga imunskim celicam razlikovati med normalnimi, zdravimi celicami in škodljivimi vsiljivci.

V trimesečni študiji na 126 otrocih, ki so dnevno spili le 70 ml fermentiranega mleka, je bilo v primerjavi s kontrolno skupino približno 20 % manj otroških nalezljivih bolezni. Če ne uživate redno fermentiranih živil, so druga možnost probiotični dodatki.

V 28-dnevni študiji na 152 osebah, okuženih z rinovirusom, so imeli tisti, ki so uživali probiotike, močnejši imunski odziv in nižjo raven virusa v nosni sluzi kot kontrolna skupina.

Unibiotic Saccharomyces Boulardii

Unibiotic je unikatna mešanica mikrobioloških kultur in fruktooligosaharidov, hrane za mikrobiološke kulture.

Gre za strokovno mešanico mikrobioloških kultur in fruktooligosaharidov, ki zajemajo oligosaharide in rastlinski inulin. Unibiotic se ponaša s 6,5 milijardekultur na kapsulo. To je unikatna mešanica mikrobioloških kultur in fruktooligosaharidov, hrane za mikrobiološke kulture. Mešanica je ustvarjena iz 4 različnih sevov. Kapsule so obložene s posebno ovojnico rastlinskega izvora, ki zagotavlja, da mikrobiološke kulture preživijo želodčno kislino.

5. Omejite dodane sladkorje

Nove raziskave kažejo, da lahko dodani sladkorji in rafinirani ogljikovi hidrati nesorazmerno prispevajo k prekomerni telesni teži in debelosti. Debelost lahko prav tako poveča tveganje za nastanek bolezni. 

Z omejevanjem vnosa sladkorja lahko zmanjšate vnetja in pripomorete k izgubi telesne teže ter tako zmanjšate tveganje za kronične bolezni, kot sta sladkorna bolezen tipa 2 in bolezni srca. Ker lahko debelost, sladkorna bolezen tipa 2 in bolezni srca oslabijo vaš imunski sistem, je omejevanje dodanih sladkorjev pomemben del prehrane za krepitev imunskega sistema.

Prizadevajte si, da bi vnos sladkorja omejili na manj kot 5 % dnevnih kalorij. To pomeni približno 2 žlici (25 gramov) sladkorja za osebo, ki se prehranjuje z 2.000 kalorijami.

Liquid Curcumin

Že poznate učinkoviti tekoči kurkumin z vitaminom D v kapsulah? Pomaga zmanjšati vnetja, urediti prebavo, urediti nečistoče in vnetja na koži ter okrepiti imunski sistem. Skrivnost njegove učinkovitosti je v NovaSOL® formuli, ki zagotavlja najbolj biološko razpoložljivo in učinkovito obliko kurkumina.

Tekoči kurkumin brez stranskih učinkov blaži najrazličnejše težave, od zmanjševanja vnetij, do težav s kožo in neurejene prebave.


Oranžna začimba kurkuma, ki po okusu spominja na ingver, se v ajurvedi že dolga leta uporablja za blaženje različnih težav. V zadnjih letih je precejšnje zanimanje usmerjeno v kurkumin, aktivno učinkovino v kurkumi, ki ima močne antioksidantne in protivnetne lastnosti. Brez stranskih učinkov blaži najrazličnejše težave, od zmanjševanja vnetij, do težav s kožo in neurejene prebave.

Izjemne lastnosti kurkumina so navdušile tudi znanstvenike, ki so opravili več kot 10.000 raziskav, s katerimi so potrdili njegovo učinkovitost. Tekoči kurkumin v kapsulah je predelan v posebno obliko, ki je popolnoma vodotopna in pH +stabilna, kar omogoča optimalno absorpcijo. V primerjavi z navadnim kurkuminom, se tekoči NovaSOL® kurkumin ponaša, s kar 185x boljšo biorazpoložljivostjo, boljšo in hitrejšo absorpcijo, v telesu pa se zadržuje dlje. Z 2 kapsulama tekočega kurkumina Eko Škrnicl dosežeš enake učinke kot z 11 običajnimi 500 mg kapsulami (s 95 % kurkumina).

6. Izvajajte zmerno telesno vadbo

Čeprav lahko dolgotrajna intenzivna vadba zavira vaš imunski sistem, ga lahko zmerna vadba spodbudi. Študije kažejo, da lahko že ena zmerna vadba poveča odpornost imunskega sistema. Poleg tega lahko redna, zmerna vadba zmanjša vnetja in pomaga imunskim celicam, da se redno obnavljajo.

Primeri zmerne vadbe so hitra hoja, enakomerno kolesarjenje, tek, plavanje in lahki pohodi. Večina ljudi bi si morala prizadevati za vsaj 150 minut zmerne vadbe na teden.

Her Biotic

Gre za unikatno mešanico, ki je bila ustvarjena prav za ženske in premagovanje težav, ki nas pestijo. Her Biotic vsebuje 6 skrbno izbranih sevov mikrobioloških kultur. 

Her Biotic je namenjen je tako mladim dekletom kot zrelim ženskam.

Her Biotic je unikatna mešanica mikrobioloških kultur, fruktooligosaharidov (hrana za mikrobiološke kulture), izvlečka brusnice in D-manoze. Upošteva ženske potrebe, naravo in želje. Namenjena je tako mladim dekletom kot zrelim ženskam.

7. Ostanite hidrirani

Hidracija vas ne varuje nujno pred mikrobi in virusi, vendar je preprečevanje dehidracije pomembno za vaše splošno zdravje. Dehidracija lahko povzroči glavobol in ovira vašo telesno zmogljivost, zbranost, razpoloženje, prebavo ter delovanje srca in ledvic. Ti zapleti lahko povečajo vašo dovzetnost za bolezni.

Splošno vodilo je, da pijete, ko ste žejni, in prenehajte, ko niste več žejni.

Da bi preprečili dehidracijo, morate dnevno popiti toliko tekočine, da bo vaš urin bledo rumen. Priporočljiva je voda, ker ne vsebuje kalorij, aditivov in sladkorja. Čaj in sok prav tako hidrirata, vendar je najbolje omejiti uživanje sadnega soka in sladkanega čaja zaradi visoke vsebnosti sladkorja.

Splošno vodilo je, da pijete, ko ste žejni, in prenehajte, ko niste več žejni. Več tekočine boste morda potrebovali, če intenzivno telovadite, delate na prostem ali živite v vročem podnebju. Pomembno je opozoriti, da starejši odrasli začnejo izgubljati željo po pitju, saj njihovo telo ne sporoča ustrezno žeje. Starejši odrasli morajo redno piti, tudi če ne čutijo žeje.

8. Uživajte več zdravih maščob

Zdrave maščobe, kot so tiste v oljčnem olju in lososu, lahko z zmanjšanjem vnetja okrepijo imunski odziv vašega telesa na patogene. Čeprav je vnetje na nizki ravni normalen odziv na stres ali poškodbo, lahko kronično vnetje zavira vaš imunski sistem.

Olivno olje, ki je zelo protivnetno, je povezano z manjšim tveganjem za kronične bolezni, kot so bolezni srca in sladkorna bolezen tipa 2. Poleg tega lahko njegove protivnetne lastnosti pomagajo telesu v boju proti škodljivim bakterijam in virusom, ki povzročajo bolezni.

Algae Omega 3

Vir maščobne kisline omega-3 v veganskih kapsulah so alge, ki se, poleg izvrstne absorpcije, ponašajo tudi z izjemno čistostjo: so brez težkih kovin in drugih toksinov. Omega-3 je maščobna kislina, ki izboljša zdravje srca, možganov in oči ter pripomore k bolj čisti in zdravi koži. Ponaša se tudi z učinkovitim protivnetnim delovanjem.

Veganske omega-3 kapsule vsebujejo mikroalge, ki se ponašajo z odlično absorpcijo.

Omega-3 so esencialne maščobne kisline, ki podpirajo številne sisteme v telesu. Ker jih telo ne proizvaja samo, je ključno, da jih zaužijemo s hrano ali prehranskimi dopolnili. Veganske omega-3 kapsule vsebujejo mikroalge, ki se ponašajo z odlično absorpcijo. Poleg tega se v algah ne pojavljajo toksini, živo srebro ali pesticidi, kar pripomore k večji čistosti in s tem boljšemu vplivu na telo. Omega-3 maščobe kisline pomembno pripomorejo k zdravju srca in ožilja in podpirajo zdravje vida in zmanjšajo možnost za suhost oči. So nepogrešljive za zagotavljanje zdravja možganov in izboljšujejo spomin. Omega-3 maščobne kisline prav tako vplivajo na zdravje kože in pomagajo pri odpravljanju nečistoč.

Komentirajte

Differo d.o.o., 2020 Nepremagljiva.si - ISSN 2712-6285, vse pravice pridržane
Pogoji poslovanja - Piškotki

S tem, ko uporabljate spletno mesto, dovoljujete uporabo piškotkov v skladu z našo politiko varovanja zasebnosti. Preberi več
Se strinjam