Enostavne pilates vaje za lepše roke

Ženske roke so najšibkejši del telesa, kar je še posebno zanimivo, ker jih sicer precej uporabljamo, pravi Martina Razinger, inštruktorica pilatesa in ženstvenega plesa ob drogu.

Za nepremagljive je zato pripravila nekaj preprostih, a učinkovitih vaj za roke. Poudarja, da jih poskušajmo izvajati iz lopatic, ne iz ram ali komolcev. Seveda ostajajmo ves čas povezane s svojim centrom, da dajemo omogočamo podporo trupu spredaj in zadaj.

Pri svojih spletnih vadbah večino vaj izvaja tudi s športnim nakitom FLY99, ki pripomore k temu, da je intenzivnost vaj še toliko bolj intenzivna in učinkovita.

Zadnji del rok

Začetni položaj: Sedimo, dlani so pod rameni, obrnjene navzven. Stopala so v širini kolkov.

Izvedba: Z izdihom se dvignemo. Vdih je zgoraj. Z izdihom krčimo roke v komolcih in boke spuščamo proti tlom. Ne odpirajte komolcev. 

Sledi 6 ponovitev.

Kroženje rok

Začetni položaj: Sedimo udobno po turško z aktivnim trupom. Ramena so sproščena, pogled je usmerjen naravnost.

Izvedba: Roke držimo iztegnjene v višini ram. Dihamo in krožimo v eno smer, nato še v drugo. 

Sledi naj 8 ponovitev.

Cikcak roke

Začetni položaj: Sedimo udobno po turško z aktivnim trupom. Ramena so sproščena, pogled je usmerjen naravnost. Roke držimo iztegnjene navzgor v širini ramen.

Izvedba: Dihamo in zgoraj roke cikcak križamo. 

Sledi naj 8 ponovitev.

Odpiranje rok

Začetni položaj: Sedimo udobno po turško z aktivnim trupom. Ramena so sproščena, pogled je usmerjen naravnost. Roke pokrčimo in jih držimo v višini ramen.

Izvedba: Z izdihom jih zapiramo, z vdihom odpiramo. Združujemo skupaj dlani in komolce.

Sledi naj 8 ponovitev.

Podaljševanje rok

Začetni položaj: Sedimo udobno po turško z aktivnim trupom. Ramena so sproščena, pogled je usmerjen naravnost. Roke pokrčimo in jih držimo skupaj v višini ramen.

Izvedba: Z izdihom jih potiskamo proti stropu. Med gibanjem so dlani in komolci ves čas skupaj. 

Sledi naj 8 ponovitev.

Komentirajte

Vsak petek našim bralkam, ki so prijavljene v novičke Nepremagljive, pripravimo ekskluzivno vsebino, ki jo prejmejo izključno samo prijavljene bralke, na svoj email naslov. 

Differo d.o.o., 2020 Nepremagljiva.si - ISSN 2712-6285, vse pravice pridržane
Pogoji poslovanja - Piškotki

S tem, ko uporabljate spletno mesto, dovoljujete uporabo piškotkov v skladu z našo politiko varovanja zasebnosti. Preberi več
Se strinjam