Vse, ki redno spremljate nepremagljiva.si, veste, da smo nepremagljive, še posebno jaz, velike oboževalke korejske kozmetike Missha. Tokrat vam predstavljam Ino Grguraš, ki je to blagovno znamko pripeljala v Slovenijo.
Korejska kozmetika je na splošno znana po tem, da je zelo napredna, da njeni izdelovalci veliko več kot v marketing vlagajo v razvoj izdelkov. Iz prve roke lahko povem, da je učinkovita in ob redni uporabi ponuja opazne rezultate. Poleg tega je tudi cenovno dostopna, prav vsi izdelki pa so v čudovitih embalažah in se jim je že zaradi tega težko upreti.
Skratka, nenehno pišemo o izdelkih in lepotnih rutinah, želela pa sem si, da bi spoznale tudi žensko, podjetnico, obraz, ki s svojo ekipo stoji za spletnima trgovinama missha.si in all4skin.net, najdete pa jih tudi v ljubljanskem BTC-ju, v prvem nadstropju stavbe, v kateri je tudi blagovnica Müller.
Ina, najprej hvala, ker si v Slovenijo pripeljala korejsko kozmetiko Missha. Ne vem, kakšna bi moja lepotna rutina brez nje. Mi poveš, kako si naletela nanjo?
Andreja, veseli me, da si že kar nekaj časa zvesta uporabnica naših izdelkov. Nadvse vesela sem namreč, ko od naših uporabnic slišim, da si nege brez Misshe enostavno ne predstavljajo več.
Na Missho sem naletela po enem srečnem naključju. Znanec oziroma prijatelj mojih staršev iz Slovaške se je nekega dne, ko se je vračal domov, ustavil pri nas doma. Med pogovorom je omenil, da se je žena začela ukvarjati s kozmetiko oz. s spletno prodajo nove kozmetične znamke. Takoj me je seveda zanimalo, za kaj gre. Na listek mi je napisal spletno stran in znamko kozmetike – Missha. Takoj sem sedla za računalnik in začela ‘googlati’. Znamka me je dobesedno posrkala vase in že takrat sem si rekla: »To moram pripeljati k nam!«
Zakaj ravno kozmetika Missha?
Missha od ostalih korejskih znamk izstopa predvsem po raznolikosti izdelkov in široki ponudbi. Pri Misshi najdemo vse – od izdelkov za nego obraza, ličil, izdelkov za nego rok, nog, telesa, stopal, pripomočke za ličenje itn. Zagotovo pa najbolj izstopa po kakovosti, sestavi, inovativnosti in učinkovitosti.
Kakšni so bili prvi odzivi? Ti je kdo rekel, da si vsaj malo nora, da poskušaš Slovenke navaditi na korejsko kozmetiko?
Prvi odzivi so bili kar zanimivi. Večina je bila pozitivnih in spodbudnih, seveda pa so bili med komentarji tudi takšni: »Si ti prepričana, da bo pri nas zanimanje za še eno kozmetično znamko? Pri nas se to ne bo prijelo …«. Sama pa sem bila več kot stoodstotno prepričana, da bo kakovost izdelkov govorila sama zase.
S katerimi izzivi si se morala ukvarjati kot mlada podjetnica?
Zame je bil svet podjetništva takrat nekaj čisto novega in izziv mi je predstavljalo skoraj vse. Od tega, da je bilo treba postaviti spletno stran, prevesti opise vseh izdelkov, spoznati sestavine in se poučiti, za katere tipe kože je posamezna sestavina/izdelek dobra, se pozanimati o zakonodaji pri nas, o postopku uvoza kozmetike iz tujine, organizirati prevoz itn.
Poleg vseh teh izzivov pa je bil vsekakor največji seznaniti naš trg s korejsko kozmetiko. Ko smo začeli prodajo, je bila namreč korejska kozmetika v Sloveniji še precej nepoznana. Od prvega dne sem se resnično trudila znamko in korejsko kozmetiko na splošno čim bolje predstaviti z objavami – blogom, predstavitvami, na družabnih omrežjih, s svetovanjem strankam itn. Danes lahko rečem, da sem zelo ponosna na našo ekipo, da nam je uspelo približati korejsko kozmetiko že precej širokemu krogu uporabnic in uporabnikov.
Jaz iz prve roke lahko povem, da je to zagotovo najboljša kozmetika, kar sem jih uporabljala. Kaj jo naredi tako učinkovito?
Ne morem se bolj strinjati. Odkar sem odkrila korejsko kozmetiko, je moja kopalnica polna samo izdelkov korejskih znamk. Učinkovito jo naredijo predvsem skrbno izbrane sestavine, dobre formulacije in sestava izdelkov. Zagotovo je njena prednost tudi visoka koncentracija aktivnih sestavin, kar na primer pomeni, da če izdelek obljublja, da vsebuje kolagen, bo ta visoko na sestavinski lestvici. Korejska kozmetika je, kar se razvoja in inovativnosti tiče, vodilna na svetu.
Velikokrat me vprašajo, če je ta kozmetika veganska, če ni testirana na živalih … Lahko zdaj končno razjasniva, kako in kaj je s tem?
Kozmetika Missha ni veganska, obstajajo pa posamezne linije, ki so popolnoma veganske, kot na primer povsem nove veganske maske v lističih ter nočne maske iz iste linije. Na splošno gre za kozmetiko z veliko naravnimi, lokalnimi sestavinami in nizko vsebnostjo parabenov, barvil, mineralnih olj itn.
Vsi Misshini izdelki, ki se prodajajo na evropskem trgu, niso bili testirani na živalih. To pomeni, da tudi vsi izdelki, ki jih kupite v naši trgovini ali na naši spletni strani, niso bili testirani na živalih.
Oznaka ‘against animal testing’ je na Misshinih embalažah, ker se tudi sami borijo proti testiranju na živalih. So glasni zagovorniki tega, da je testiranje na živalih nepotrebno za razvoj kakovostnih kozmetičnih izdelkov.
Kaj pa izdelki iz polžje sline, ki so zelo priljubljeni. Kako recimo pridobivajo polžjo slino?
Polžjo slino pridobivajo na t. i. polžjih farmah. Polž slino spušča popolnoma spontano oziroma naravno. Kakovost sline je celo odvisna od dobrih življenjskih pogojev za polže. Prav zato skrbijo, da jih hranijo z dobro hrano, skrbijo za njihov ‘bivalni prostor’ in za to, da slino pridobivajo s postopkom, ki je do živalic prijazen. Vsekakor pa tudi v laboratoriju natančno preverijo vsebnost in količino učinkovin. Torej slino pridobivajo povsem ‘brez krutosti’.
Zakaj polžja slina? Zakaj je tako učinkovita?
Polžja slina vsebuje kolagen, glikolno kislino, elastin in druge snovi, ki obnavljajo in zdravijo kožo. Bogata je tudi shialuronsko kislino in antioksidanti. Uporaba izdelkov z izvlečkom polžje sline tako deluje regenerativno in spodbuja samostojno obnavljanje kože, poleg tega pa zdravi poškodovano tkivo.
Izdelki s polžjim izvlečkom so tako primerni za vse, ki si želijo odpraviti pigmentne madeže, drobne gubice, brazgotine, posledice aken ali izboljšati elastičnost ter čvrstost kože.
Katera je tvoja najljubša linija te kozmetike?
To je kar težko vprašanje. Med BB-kremami mi je najljubša Signature Real Complete BB-krema. Med linijami za nego obraza pa so med prvimi Time Revolution, linija Bee Pollen in linija z vitaminom B12.
Katere izdelke priporočaš vsem, ki bi jo rade preizkusile, a ne vedo, kateri so tisti ‘začetni izdelki’?
Obvezni izdelki so vsekakor BB-krema, maske v lističih – cenovno so ugodne, imamo jih res veliko, tako da se za vsak tip kože najde katera. Izplača pa se preizkusiti tudi kreme z zaščitnim faktorjem.
Kar pa se tiče izdelkov za nego obraza, je vse odvisno od tipa kože. V tem primeru strankam z veseljem svetujemo o izbiri. Ponujamo pa tudi analizo kože, s čimer jo res dobro spoznamo in na podlagi katere naša svetovalka s kozmetično izobrazbo priporoča najprimernejše izdelke za nego.