10 nasvetov za naravno lajšanje bolečin

Kako olajšati nelagodje doma? Ne želite vzeti še ene tablete? Naravna in preizkušena sredstva za lajšanje bolečin so lahko prav tako učinkovita pri lajšanju bolečin.

Naravno lajšanje bolečin za mnoge od nas ni prvo pristanišče, ko gre za zdravljenje vsakodnevnih bolečin. Namesto tega se za hitro rešitev zanašamo na zdravila brez recepta. In ni čudno, da se odločamo za hitro delujoče rešitve. Po mnenju nekaterih strokovnjakov se ni treba zanašati le na zdravila. Morda boste presenečeni, koliko alternativnih rešitev obstaja. Od joge za začetnike, ki pomaga odpraviti bolečine v hrbtu, do uporabe olja nageljnovih žbic kot domačega zdravila proti zobobolu, obstaja veliko preizkušenih metod za zaustavitev bolečine. Našle smo najboljša sredstva za lajšanje bolečin, če bi pred obiskom zdravnika ali lekarne raje poskusili z naravnim zdravilom. 

Učinkovite naravne rešitve za lajšanje bolečin

Pri naravnem lajšanju bolečin nikakor ne gre za univerzalno rešitev, zato priporočamo, da preizkusite različne metode in ugotovite, kaj vam ustreza. Če pa čutite hude bolečine ali nelagodje, vam priporočamo, da se čim prej dogovorite za obisk pri svojem zdravniku. Spoznajte 10 načinov, kako na naraven način lajšati bolečine.

1. Kopel z magnezijem

Topla kopel lahko pomaga ublažiti napetost in krče – včasih skoraj takoj. Boleče mišice preplavi s kisikom in tako naravno odpravi bolečino. V kad dodajte pest magnezijeve kopalne soli ali kosmičev, ki bodo sprostili mišice. Ta mineral aktivira parasimpatični živčni sistem, ki spodbuja občutek miru in sproščenosti.

2. Olje nageljnovih žbic

Za domača sredstva proti zobobolu ljudje tradicionalno uporabljajo olje nageljnovih žbic, ki resnično deluje. Glede na študijo britanskega združenja ustnih in čeljustnih kirurgov je mazanje bolečih dlesni z njim učinkovitejše od drugih protibolečinskih sredstev. Začasno namreč omrtviči živce.

Olje nageljnovih žbic

3. Ingverjev čaj

Vsakodnevno pitje čaja iz ingverja in kurkume lahko pomaga pri lajšanju bolečin. Ingver naj bi bil za lajšanje bolečin pri nekaterih bolezenskih stanjih enako učinkovit kot ibuprofen. Mednje spada osteoartritis v kolenu, poleg tega pa nima stranskih učinkov, ki jih lahko povzroči ibuprofen, na primer želodčnih razjed in zgage. 

Medtem kurkuma zagotavlja protivnetne lastnosti. Zmešajte eno skodelico vrele vode z 1/2 žličke mletega ingverja in 1/2 žličke mlete kurkume. Kuhajte 10-15 minut in precedite.

4. Recite seksu: da

Seks je lahko učinkovitejši od zdravil proti bolečinam. Po podatkih nevrologov več kot polovica bolnikov z migreno pravi, da se simptomi izboljšajo. Študija je pokazala tudi, da eden od petih obolelih doživi popolno olajšanje, potem ko se razgibajo. Potrebujete malo pomoči pri doseganju velikega “O”? Preizkusite najboljše spolne položaje, o katerih smo Nepremagljive že pisale.

5. Smejte se

Veliko se smejte in uživajte v življenju.

Smeh lahko zniža kortizol in sproži endorfine, naravne kemikalije za dobro počutje v telesu. Smeh ne more odpraviti bolečine, lahko pa zmanjša njeno intenzivnost. Kaj je boljši izgovor za gledanje serije Prijatelji? Lahko pa preizkusite tudi te vaje za smeh, ki jih najdete na spletu. Primer: govorjenje popolnih neumnosti. Govorite popolne neumnosti, izmišljujte si besede in zvoke, hitro in počasi, visoko in nizko, vse brez pomena in z različnimi čustvi.

6. Poskusite kopel s toploto in ledom

Za zdravljenje bolečin v hrbtu doma, kot so bolečine v spodnjem delu hrbta, uporabite toploto in led skupaj, saj to zmanjša simptome. V tanko brisačo zavijte zamrznjen grah in jo za pet minut položite na boleče mesto. Odstranite jo in na predel za pet minut položite plastenko z vročo vodo, nato pa ponovite z ledom. To počnite, dokler bolečina ne preneha.

7. Vadite čuječnost

Ko ljudje pravijo, da je bolečina le v vaših mislih, imajo morda prav. V štirih do petih dneh izvajanja spodnje vaje večina ljudi ugotovi, da se bolečina zmanjša. Preizkusite vajo:

Ko nas boli, dihamo plitvo, to pa poveča raven stresnih hormonov, ki bolečino še poslabšajo. Namesto tega upočasnite in poglobite dihanje. Pri vdihu razširite trebuh, pri izdihu pa ga potisnite nazaj. Predstavljajte si bolečino kot nekaj fizičnega. Lahko je lik iz risanke, oblika ali samo barva. Nato si med dihanjem predstavljajte nekaj, kar to podobo uniči.

8. Prilagodite svoj spalni položaj

Če vas ponoči boli hrbet, vam lahko pomaga prilagoditev spalnega položaja. Če spite na boku, si med kolena namestite vzglavnik, da preprečite zasuk spodnjega dela hrbtenice. Tisti, ki spite na hrbtu, si pod kolena namestijo vzglavnik, pod križni del hrbta pa majhno zvito brisačo. Če spite na trebuhu, zmanjšajte obremenitev tako, da si pod medenico in spodnji del trebuha namestite vzglavnik. 

Če menite, da vas vaš vzglavnik ponoči pušča na cedilu, je zdaj čas, da investirate v enega od najboljših vzglavnikov za bolečine v vratu ali najboljših vzglavnikov za bolečine v hrbtu.

9. Pazite, katero zelenjavo uživate

Paradižnik, jajčevci in paprika lahko pri nekaterih ljudeh povečajo bolečino.

Paradižnik, jajčevci in paprika lahko pri nekaterih ljudeh povečajo bolečino, saj vsebujejo kemični alkaloid solanin. Če imate težave, jih za dva tedna izločite iz prehrane in preverite, ali ste občutljivi. Če se bolečina zmanjša, jih ponovno začnite postopoma uživati in preverite, ali se bo bolečina povečala. Če ne, jih še naprej uživajte kot običajno.

10. Poskusite bolečine rešiti z jogo

Jogo za bolečine v hrbtu lahko preprosto izvajate v udobju svojega doma in brez kakršnekoli posebne opreme. Ni pomembno, ali nimate časa za dolgotrajno vadbo na eni od najboljših blazinic za jogo. Na YouTubu je na voljo veliko videoposnetkov, ne glede na vaše sposobnosti ali koliko časa imate na voljo. Naša Anja je za Nepremagljive napisala veliko uporabnih vaj. (LINK)

Niste prepričani, kaj je najboljše, ko gre za jogo ali pilates? To je odvisno od tega, kaj želite doseči s svojo vadbo – ali je to bolj zavesten pristop pri jogi ali rehabilitacija z gibi, osredotočenimi na jedro, pri pilatesu.

Komentirajte

Vsak petek našim bralkam, ki so prijavljene v novičke Nepremagljive, pripravimo ekskluzivno vsebino, ki jo prejmejo izključno samo prijavljene bralke, na svoj email naslov. 

Differo d.o.o., 2020 Nepremagljiva.si - ISSN 2712-6285, vse pravice pridržane
Pogoji poslovanja - Piškotki

S tem, ko uporabljate spletno mesto, dovoljujete uporabo piškotkov v skladu z našo politiko varovanja zasebnosti. Preberi več
Se strinjam