Vsebino omogoča VENERA SHOP

Intervju s prodajalko v slovenski erotični trgovini

Smo Slovenci res bolj zadržani in tradicionalni? Je spolnost res še vedno tabu? Verjetno ne več toliko, kot pred nekaj leti, a o spolnosti se še vedno ne pogovarjamo.

Tudi spolne navade Slovencev niso najbolj znane, razen, ko gre za kakšne anonimne ankete. Nepremagljive rade rušimo tabuje in govorimo o vsem, zato smo se tokrat pogovarjale z Laro Grajzar, ki je zaposlena v erotični trgovini Venera Shop in ima veliko izkušenj s strankami in veliko znanja o spolnih pripomočkih. 

Tudi sama sem prebrskala njihovo spletno stran in ugotovila, da nudijo tudi nasvete, imajo pa tudi rubriko drogerija, kjer imajo veliko izbiro masažnih olj, vlažilnih gelov, krem in sprejev. Hkrati tudi osveščajo, da je seks čudovit, kadar je sproščen in varen, hkrati pa priporočajo zaščito s kondomi. Erotična trgovina ni več nekaj, kar je bila pred mnogimi leti, saj tudi ginekologi in terapevti ženskam svetujejo, da jo obiščejo.

Erotična trgovina ni več nekaj, kar je bila pred mnogimi leti, saj tudi ginekologi in terapevti ženskam svetujejo, da jo obiščejo.

Za vas smo preverile, kdo več kupuje v erotičnih trgovinah, moški ali ženske in seveda, kaj vse kupujejo. Zanimalo nas je tudi, kaj kupujejo pari. Nismo pa mogle niti mimo vprašanja, kaj je najbolj priljubljen izdelek. Zanimivo branje vas čaka spodaj.

Koliko let delovnih izkušenj imate v trgovini s spolnimi pripomočki?

V trgovini s spolnimi pripomočki delam že približno 5 let.

Je ljudem, ko vstopijo v vašo trgovino še vedno nerodno? Zakaj nam ne bi smelo biti nerodno ali celo neprijetno, ko nakupujemo pri vas? Ženske namreč k vam pošiljajo tudi terapevti.

Kljub temu da smo na slovenskem trgu prisotni že več kot 30 let, je nekaterim ljudem še vedno nerodno, ko vstopijo v našo trgovino. Spolnost je še vedno tabu. Nekateri ljudje se o spolnosti ne morejo pogovarjati niti s svojim partnerjem, kaj šele s popolnim tujcem. Spet za druge je pogovor z nami lažji (sploh če so prisotne težave), ker jih ne poznamo, torej bo naš nasvet popolnoma objektiven. Ljudje bi morali uživati v zdravi in srečni spolnosti, kajti spolnost vpliva na več ravni našega življenja.

Naše poslanstvo je ozaveščanje ljudi o tem, da je seks nekaj normalnega in da se je o morebitnih težavah, ki se pojavijo, treba pogovarjati. Saj le na tak način lahko omogočimo kakovostne partnerske odnose. Tisti, bolj odprtega duha si z našimi izdelki še dodatno začinijo življenje med rjuhami, pa naj gre za začetnike v mladih letih ali raziskovalce v zrelih letih. Spet tistim z morebitnimi zdravstvenimi ali drugimi problemi pa želimo na najboljši možen način pomagati. Žal se še vedno prepogosto dogaja, da se ljudje na nas obrnejo prepozno.

V zadnjem času opažamo porast obiska žensk, ki jih k nam napotijo terapevti ali ginekologi.

Ogromno težav v predelu križa ipd. izvira iz ohlapnih mišic medeničnega dna. Treba je začeti izvajanje vaj za krepitev mišic medeničnega dna (z vaginalnimi kroglicami). Kljub vsemu bolje pozno kot nikoli.

Kdo vas največkrat obišče, ženske, moški ali pari?

Zelo različno. Včasih ženske oziroma moški sami, naslednjič s partnerji. Nekateri pa nas vedno obiščejo sami.

Obiskovalci po navadi povedo, kaj iščejo in kakšne so njihove želje

Kako obiskovalci vaše trgovine največkrat povedo, kaj iščejo? Povedo, da iščejo nekaj zase? So po navadi iskreni?

Obiskovalci večinoma povedo, kaj iščejo oziroma kakšne želje imajo. Nato jim skozi pogovor in predstavitev naših izdelkov poskusimo ponuditi najbolj primeren izdelek. Velikokrat se zgodi, da kupijo popolnoma drugačen izdelek, kot so prvotno načrtovali.

Kaj največkrat iščejo ženske in kaj kupujejo moški?

Ženske največkrat iščejo lubrikante in vibratorje, moški pa modro tabletko in erekcijske obročke.

Že kar nekaj let so najbolj priljubljene masažne ročke, takoj za njimi pa igračke za analno uporabo.

Pari iščejo predloge za popestritev spolnega življenja

Se ljudje opogumijo in vprašajo prodajalko za nasvet ali predlog? Kdo je najbolj pogumen, ko vas obišče?

Seveda, se opogumijo. Največkrat so to pari, ki želijo kakšen predlog, kako popestriti partnerski odnos, pa tudi tisti, ki potrebujejo nasvet v zvezi z določeno težavo.

Kako se obnašajo pari v vaši trgovini in kaj največkrat izberejo? Kakšna je povprečna starost parov, ki vas obiščejo? Predvidevam, da različne generacije, kupujejo različne pripomočke.

Pari v starostni skupini 20-35 let največkrat izberejo kakšno novost v naši ponudbi. Ker še vedno odkrivajo želje drug drugega so tudi precej pogumni. Obvezno tudi analno igračko in lubrikant. Pa seveda kondome. Pari v starostni skupini 35-55 let se že dobro poznajo in želijo obogatiti odnos. Masažna ročka z masažnim oljem in kakšen kos perila je pogosto prvi izbor. Ker se starostna meja, ko se pojavijo težave, tako pri moških kot pri ženskah znižuje, veliko obiskovalcev kupi erekcijsko črpalko, stimulator prostate in vaginalne kroglice.

Kateri izdelek je trenutno najbolj priljubljen? Kaj pa so ljudje včasih najpogosteje kupovali? 

Že kar nekaj let so najbolj priljubljene masažne ročke, takoj za njimi pa igračke za analno uporabo. Zanimivo je, da so pred 25 leti najbolj kupovali videokasete in realistične vibratorje v kožni barvi.

Vrečke pa so brez logotipa, saj se tako ne vidi, da kupujemo spolne pripomočke

Drži, da vaše vrečke nimajo logotipa? Zakaj menite, da je tako?

Drži. V preteklosti smo imeli vrečke s svojim logotipom, a je bilo večini kupcem prenerodno (v smislu – sedaj vsi vidijo, da prihajam iz trgovine Venera Shop) in vrečke niso hoteli. 

Se še dogaja, da prijatelji kupujejo za fantovščine in dekliščine napihljive lutke ali lisice? Bi rekli, da je ljudem laže obiskati vašo trgovino, če kupujejo za druge?

Kljub padcu števila fantovščin in dekliščin v zadnjih 15 letih se še vedno proda kar nekaj izdelkov za ta namen. Precej več za praznovanje okroglih rojstnodnevnih jubilejev in tradicionalnim postavljanjem mlajev. Verjetno jim je lažje, če kupujejo za druge. Vendar je to osebo treba dovolj dobro poznati, da izberemo pravi izdelek. Gre vendarle za intimne igrače. Se pa zgodi, da ljudje ob obisku naše trgovine povejo, da kupujejo izdelek le za prijatelja, skozi pogovor, pa se nehote izdajo.

Komentirajte

Vsak petek našim bralkam, ki so prijavljene v novičke Nepremagljive, pripravimo ekskluzivno vsebino, ki jo prejmejo izključno samo prijavljene bralke, na svoj email naslov. 

Differo d.o.o., 2020 Nepremagljiva.si - ISSN 2712-6285, vse pravice pridržane
Pogoji poslovanja - Piškotki

S tem, ko uporabljate spletno mesto, dovoljujete uporabo piškotkov v skladu z našo politiko varovanja zasebnosti. Preberi več
Se strinjam