Lorella se je pred kratkim poročila kar na vrtu prikupne hiške sredi gozda, Nepremagljivim pa je iz prve roke zaupala vse podrobnosti svečanega dogodka, na katerem je bila kar v dvojni vlogi. Bila je organizatorka in nevesta.
Zakaj si se odločila za organizacijo svoje poroke na lastnem posestvu?
V resnici je bila to moja oziroma najina želja že od začetka, da bi bila poroka na lokaciji, ki nama največ pomeni. To je najin novi dom na Gorenjskem, saj sva ga skupaj uredila in poskrbela za drastično spremembo. Hiška v gozdu je bila namreč zapuščena, vse, kar je danes tam, sva naredila sama – od teras, strehe, rož do notranjih površin in balkona. Skratka, res magičen dom, kjer sem v zadnjih letih najraje. Tam vlada popolna tišina, samota, mir in gozdni škrati povsod.
Kateri so bili prvi koraki, ki si jih naredila pri načrtovanju? Kako si začela s pripravami?
Najprej sva določila kraj obreda in kraj kosila. Želela sva, da sta to ločeni lokaciji. Sem človek, ki zelo vizualizira, zato sem hitro imela pred očmi dolgo mizo v shabby slogu, paviljone, rože in ostalo. Preprosto sem sledila navdihu. Prvi koraki so bili: najti in najeti ljudi, ki bodo ključni. Pri meni so bili to: Sanjski šopek za rože, Jezeršek za hrano, glasbenici (violina in harfa), Tina Taljat Mlakar za torto, fotografi Aluna Weddings in snemalec Nik Kara. Hitro sem povprašala za dovoljenje za poroko doma in res so mi ga na upravni enoti zelo prijazno uredili. Ker sem ves čas razmišljala o mizi in želela določene krožnike z majhnimi rožami, v pastelnih barvah, barvite kozarce in pribor, sem jih sama nabavila. Tako je: kupila sem vse, in zdaj sem strokovnjakinja za zabave, tako da moram vse to še kdaj unovčiti, kar bom z veseljem naredila. Krožnike sem naročila v Milanu, prav tako prte in prtičke. Res je bilo ogromno pošiljanja, a na koncu sem bila 100 % zadovoljna.
Na kaj vse moramo biti pozorni, če se odločimo za organizacijo poroke sami?
Morda bi najprej izpostavila to, da poroka doma ne pomeni nujno manj dela, pravzaprav je dela več, ker je vse v tvojih rokah – v dobrem in slabem. To pomeni, da lahko nadzoruješ vsak korak pri pripravah, hkrati pa moraš vse tako načrtovati, da si na dan obreda kar se da prost in je vse narejeno že prej. Sama sem, denimo, na dan poroke pripravljala mizo za goste, zato sem bila na vrtu ob 7. uri zjutraj, da sem ob 9. uri končala vse. Za ta dan sem nabavila lesene lestve za okras in nekaj kosov pohištva iz kovanega železa, ki sem jih sicer že imela. Nujno je, da pomislimo tudi na to, kam bomo potem shranili vse te okraske, saj so načeloma dokaj veliki. Ključno je, da uporabimo čim več stvari, ki jih že imamo doma.
Katere so najpogostejše napake, ki jih lahko naredimo pri organizaciji poroke ali pa drugega svečanega dogodka? Kako se jim lahko izognemo?
Mislim, da je največja napaka ta, da se prepozno lotimo organizacije. Sama sem vse skupaj načrtovala točno eno leto in če bi imela še dva tedna več, se ne bi prav nič pritoževala. Druga stvar je, da moraš imeti doma dovolj prostora za ljudi – zelo pomembno je, da si že prej predstavljaš, kako bodo vsi na vrtu ali notri, ker običajno nihče izmed nas nima toliko gostov hkrati. Na moji poroki nas je bilo 30, če bi jih bilo 50, ne bi šlo in bi morala izbrati drugo lokacijo. Dejstvo je tudi, da k sebi povabiš le tiste, ki ti nekaj pomenijo, kar je super, ker lahko narediš selekcijo. Najbolj srečna sem, da sem na poroki imela le tiste, ki jih imam rada, brez balasta.
Kako si izbrala in uskladila različne ponudnike storitev, kot so catering, glasba, cvetje in podobno? Kakšen je tvoj nasvet, kako se lotiti iskanja ponudnikov?
Izbrala sem jih na podlagi lastnega okusa. Za glasbo sem takoj vedela: Maša Golob z violino, ker je res nežna duša, in Erika s harfo. Slednja je priletela iz italijanske Piše, kjer je doma. Oblečena je bila v gozdno vilo in igrala v gozdu. Mislim, da je pričarala veliko čarovnijo. Glede cateringa lahko samo rečem, da za tovrstno organizacijo potrebuješ nekoga, ki ima posluh, je zanesljiv in ima ogromno izkušenj. Seveda bi lahko imela tudi piknik in bolj preprosto hrano, a pri meni doma so vsi gurmani, zato sem točno vedela, kaj želijo jesti. Glede dekoracije Sanjskega šopka mi je bilo najbolj všeč to, da sem Metki dala proste roke. Rdeča nit poroke so bile modre hortenzije, ki so bile povsod, od gozda, kjer je bil obred, do vabil. Metka je vedela, da si želim pastelne barve in podeželsko cvetje, nič vrtnic, nič zapletenega, samo sveže in nežno.
Kako si poskrbela za logistiko na dan poroke? Si imela kakšen poseben načrt, si koga zadolžila za koordinacijo?
V resnici smo bili res pridni in smo vse uredili sami. Gosti so spali v bližnjem hotelu, ob 12. uri so prišli kombiji in jih pobrali ter pripeljali na lokacijo. Tako pri hiši ni bilo avtomobilov, prav tako so se gostje vračali s taksijem do hotela, ko so si to zaželeli. Catering, rože, Tina s torto, glasbenici, fotografa in snemalec – vsi so imeli določeno uro in so bili res točni. Potem je steklo; ko imaš profesionalce, vsak opravi svoje delo in sestavljanka je popolna.
Verjetno je bilo zate, kljub temu da je to srečen dan, tudi stresno. Kako si ga obvladovala? Imaš kakšen nasvet za bodoče neveste?
Ah, ja, zelo, zelo stresno. Jaz bi rekla samo to: naredi poroko tako, da bo všeč tebi in partnerju, ker to je vajin dan, drugi se bodo prilagodili. Pred poroko nisem prav veliko spala, tudi zato, ker sem imela v petek zvečer rojstnodnevno zabavo na vrtu hotela, kjer so bili vsi nameščeni. Ampak bila sva obkrožena s prijatelji in tako dobro energijo, da so vsi komaj čakali na soboto. Sama sem samo upala, da ne bom jokala kot tuš, na koncu seveda sem, a nekako je šlo. 🙂
Kateri del poročnega dne ti je bil najbolj poseben in zakaj?
Trenutek, ko sem zagledala Aleša, ki je bil čisto ganjen. Potem sem mu dala roko, ker bi sicer padla skupaj. Ne bom nikoli pozabila, kako je med nama stekla ljubezen. Vem, da se sliši kičasto, a tako pač je.
Ali bi kaj spremenila, če bi morala ponovno organizirati podoben svečani dogodek?
Imela bi res še en teden več, ker so dnevi prav leteli in na koncu se mi je zdelo, da se je vse tako hitro zgodilo. Res je ključno, da imaš dovolj časa za vse, drugače je prisotna samo nervoza.
Kakšen nasvet bi dala parom, ki razmišljajo o organizaciji lastne poroke?
Naj naredijo predračun, ker včasih je lokacija doma zapletena in zahteva še več financ kot denimo restavracija. Druga stvar, na katero morajo nujno pomisliti, sta sonce in dež. Midva sva imela obred pod krošnjami in v pripravi pokrito teraso, če bi bilo karkoli. Naj še omenim kopalnico za goste, ker ko si cel dan na vrtu pri nekom je tako, da nastane direndaj tudi v hiši.
Kateri so trije najpomembnejši nasveti, ki bi jih morali upoštevati?
Določite budget. Ne varčujte z majhnimi detajli, saj prav detajli poskrbijo za harmonijo. Naj bo vse tudi zabavno, ker v stresnih situacijah se hitro skregaš in to res ni cilj poroke. Naj živi ljubezen, vedno.
FOTO: ALUNA WEDDINGS