Mini fit izziv: Začnemo ta petek!

No, kako vam gre zdaj, ko smo že sredi januarja? Še traja novoletna zaobljuba, da se boste več gibale? Če potrebujete še malo motivacije in spodbude, potem ste na pravem mestu!

Svojo osebno trenerko Karmen, pri kateri treniram že 10 let, sem prosila, naj pripravi mini FIT izziv za nepremagljive, ki ga boste v petek prejele v svoje elektronske nabiralnike. 30 dni in 6 preprostih, a učinkovitih vaj!

Jaz osebno si dneva brez gibanja ne znam predstavljati, med tednom je običajno to funkcionalna vadba, a mi je zdaj, ko je telovadnica zaprta, Karmen pripravila vaje, ki jih izvajam doma – vsak drugi dan še nekje dve, včasih tudi tri ure hoje, ki je kombinacija hoje v hrib in hitre hoje, ob vikendih pa še daljši sprehod v naravi. Ja, vem, na kaj ste v tem trenutku pomislile: “Kje najde ves ta čas?” Vzamem si ga! Ključ je v organizaciji urnika, kar je sedaj, ko se naši otroci šolajo od doma in delamo od doma, še večji izziv. Vseeno mi nekako uspeva, kakšen dan bolj, kakšen dan manj, ampak večino časa se držim zastavljenega urnika.

Za vzpodbudo sem spodaj zapisala tudi svojo zgodbo, pot do tega, da sem postala tako disciplinirana, bolj fit in zadovoljna v svoji koži.

To seveda ni prišlo čez noč. Prvi dan, ko sem stopila skozi vrata telovadnice, sem Karmen kar malce naduto zabrusila, da jaz ne maram diet, da se pašti in penini ne bom odpovedala in naj pozabi na to, da bom kdaj tekla in dvigovala uteži. Saj ne vem, kaj sem razmišljala. Ha, ha, ha, verjetno me je bilo strah in sem si že vnaprej pripravljala scenarije in opravičila za morebiten neuspeh. In na smeh mi gre vsakokrat, ko v njeno telovadnico vstopi kakšna nova stranka in jo slišim izgovarjati popolnoma iste besede. 

Karmen je izvrstna motivatorka. Všeč mi je, ker ne sodi med tiste trenerje, ki te že na prvem treningu ubijejo, da naslednjih nekaj dni ne moreš niti hoditi. Vsega sva se lotili postopoma, tako vadbe kot prehrane. Čeprav se seveda dobremu staremu ‘musklfibru’ tudi pri njej nisem izognila. 😉 Je tudi odlična kozmetičarka in za nagrado za trdo delo me je velikokrat ob koncu tedna pocrkljala z nego in masažo obraza.

Seveda pa je na koncu vse odvisno od nas samih. Sama pri sebi sem morala razčistiti, kaj si želim, zakaj si to želim in kako močno si želim spremembe. Ne spomnim se, da bi bila v življenju za kaj tako trdno odločena, kot sem bila za to, da spremenim način življenja. Lahko bi rekla, da je bilo prvo leto moje življenje ena sama rutina.

Treningi pri Karmen so moja stalnica, dnevna rutina, ki je le težko izpustim.

Točno sem imela določene termine treningov in prehranjevanja, ki sem se jih držala kot pijanec plota, živela sem po urniku. V svoji okolici (družina me je popolnoma podpirala) sem velikokrat naletela na neodobravanje, češ da pretiravam, da to ni zdravo, da bom preveč shujšala in ne bom videti dobro. V trenutku, ko sem se postavila na prvo mesto in sem ta svoj cilj – da spremenim način življenja – postavila visoko na prednostno lestvico, sem naletela na precej burne reakcije, predvsem tistih, ki so to poskušali že nekajkrat, a jim ni uspelo – in mnogi živijo še vedno enako, kot so takrat. Ne ukvarjam se s tem, ali jim to ustreza ali ne, ali je to prav ali ne. To je njihovo življenje, jaz samo vem, da meni tak ‘lifestyle’ pač ni več ustrezal. Prehodila sem dolgo in na trenutke naporno pot, ampak niti za trenutek mi ni žal. To ni bila samo preobrazba telesa, ampak sem se na tej poti naučila tudi marsikaj o sebi.

Tako da, drage moje, ne razmišljajte preveč, skočite v vodo in začnite plavati! Za motivacijo pa imate vedno nas, ostale nepremagljive!

Kako sem se preobrazbe lotila jaz

Nekatere navade sem obdržala, drugih se sedaj držim le občasno. Pomembno je, da si postavite realen cilj, najdete nekaj, kar vas motivira, tudi če je to, da boste dobro videti na plaži. Kaj koga briga, če boste izpadle plehke. Pomembno je, da vam ta motivacija pomaga do cilja in da se boste v svojem telesu počutile dobro!

  • Dopovedala sem si, da ni leto, ko sem bom posvetila temu cilju, nič proti vsemu življenju. No, to leto se je razvleklo na 10 let, ker sem začela v tem, da postajam vedno bolj fit, da si pripravljam redne in okusne obroke, neznansko uživati.
  • Postavljala sem si mini cilje, tekmovala s seboj. Postavila sem si recimo cilj, da moram do tega datuma držati tri minute deske, kupila sem si prelepe kopalke (meni so pač nagrada in motivacija lepe obleke, priznam), jih do poletja vsake toliko časa oblekla in opazovala, kako sem videti v njih. 
  • Iz prehrane sem strogo črtala kruh, sladkarije, testenine, alkohol. Začela sem postopoma, najprej prvi teden sladkor, potem alkohol, testenine in nazadnje kruh, ki je še zdaj moja šibka točka …
  • Za vsak teden sem si pripravila jedilnik, z nakupovalnim seznamom odšla po nakupih in se strogo držala zapisanega. Tega se poskušam držati še sedaj. 
  • Hitro sem ugotovila, da meni recimo zelo ustreza 16- do 17-urno postenje. Tega se večino časa še vedno držim. Nazadnje jem večerjo okoli 19. ure in potem sledi šele res pozen zajtrk, okoli 11.30 do 12. ure, kosilo okoli 16. ure in potem večerja najpozneje ob 19. uri. 
  • Tehtnico sem po Karmeninih navodilih odstranila iz kopalnice in se vsak teden fotografirala, najboljši pokazatelj napredka pa je bil par ozkih kavbojk, ki jih na začetku nisem nitt v sanjah zapela. V trenutku, ko so mi pristajale kot ulite, sem vedela, da sem na pravi poti, in dobila še dodatno motivacijo.
  • Kadar sem se znašla v situaciji (kakšne službene zabave na primer), ko bi morala vsem razlagati in se zagovarjati, da ne jem testenin, kruha, da ne pijem …, sem si vseeno poleg hrane, ki sem jo lahko jedla, naložila na krožnik tudi ostalo in vzela kozarec vina v roke ter z njima krožila ves večer oz. celotno druženje – in nikoli ni imel nihče več nobene pripombe v stilu “Ooo, ti pa hujšaš.” 
  • Vsak ponedeljek sem pila samo čaj iz koprive. Skuhala sem si ga dva litra in za vsak kozarec koprivinega čaja spila še kozarec vode. To navado imam sedaj le po vikendih, če si privoščim malo preveč hrane in penine.
  • S Karmen sva zelo hitro začeli tudi z oblogami in masažami telesa. V ‘normalnih’ časih mi je enkrat tedensko naredila limfno drenažo in enkrat tedensko obloge za bolj čvrsto kožo in proti celulitu. Ta razvajanja so bila in so še dodatna motivacija. Tudi sedaj si sama doma enkrat tedensko naredim piling telesa, uporabljam kreme proti celulitu in za učvrstitev kože ter se po prhanju debelo namažem z bogato hranilno kremo za telo. 
  • Še vedno se držim načela, da moram od mize še vedno malo lačna.
  • Kadar sem imela krizo (teh po vseh teh letih res nimam več) in se mi ni ljubilo trenirati, sem hitro poklicala Karmen, ki mi je naročila, naj kar pridem, tudi če bom samo sedela. Seveda, ko sem bila enkrat tam, sem pač trenirala. Zdaj imam krizo skoraj, če ne treniram, ha ha ha.
  • Kadar me je zamikalo, da bi pojedla kaj sladkega, sem spila kozarec vode in si obljubila, da bom pojedla naslednji dan, če me bo še mikalo. In potem sem si rekla, da če sem zdržala ta dan, bom še enega. In še enega in še enega … Potem pa mi nenadoma sploh ni več dišalo. Enkrat pozneje sem za šalo poskusila nutello, ki sem jo prej z žlico mimogrede zmazala polovico kozarca, in sploh nisem mogla verjeti, da mi je bilo to kdaj všeč. ;). 

Torej, lepo vabljene še enkrat na petkov MINI FIT izziv!

Tako. V petek vas torej vabimo na 30-dnevni MINI FIT izziv, da se boste malo razgibale. Na našem spletnem mestu tudi sicer najdete kup uporabnih člankov o prehrani, razstrupljanju, vadbi in prepričana sem, da bo vsaka našla pravo stvar zase.

V mini fit izzivu so enostavne vaje, ki jih lahko izvaja čisto vsaka. Ni pomembno, ali zjutraj, zvečer ali sredi dneva. Najdite svoj ritem, naredite si urnik, ta mesec stisnite zobe in se držite izziva. Samo ve ste tiste, ki lahko poskrbite zase! Ne pustite se motiti.

Vem, da so težki časi, vse delamo od doma, imamo otroke, ki se šolajo doma, poleg tega pa nas čaka še kup gospodinjskih opravil. Ampak skupaj bomo zmogle in v največje veselje mi bo, če mi boste ob koncu izziva napisale, da hočete ŠE!

6 Comments

  • Avatar
    Posted 20/01/2021 2:57 pop
    by Mateja Novak

    res super motivacija, upam da mi bo uspelo biti nepremagljiva z vašo pomočjo

  • Avatar
    Posted 21/01/2021 3:58 pop
    by Karmen

    Sodelujem

    • Andreja Freyer
      Posted 21/01/2021 4:42 pop
      by Andreja Freyer

      Pozdravljeni,

      Sodelujete tako, da se prijavite na naše novice, čisto spodaj na strani najdete obrazec, in jutri vas bo čakalo sporočilo :). LP Andreja

  • Avatar
    Posted 21/01/2021 8:33 pop
    by Lučka Bezlaj

    Sodeljujem v mini fit izzivu. Hvala in lp

    • Andreja Freyer
      Posted 21/01/2021 8:39 pop
      by Andreja Freyer

      Pozdravljeni,

      Sodelujete tako, da se prijavite na naše novice, čisto spodaj na strani najdete obrazec, in jutri vas bo čakalo sporočilo :). LP Andreja

Komentirajte

Vsak petek našim bralkam, ki so prijavljene v novičke Nepremagljive, pripravimo ekskluzivno vsebino, ki jo prejmejo izključno samo prijavljene bralke, na svoj email naslov. 

Differo d.o.o., 2020 Nepremagljiva.si - ISSN 2712-6285, vse pravice pridržane
Pogoji poslovanja - Piškotki

S tem, ko uporabljate spletno mesto, dovoljujete uporabo piškotkov v skladu z našo politiko varovanja zasebnosti. Preberi več
Se strinjam