Vsebino omogoča Linné

Zgodba o želji, pogumu in uresničenih sanjah

»Če si nečesa dovolj močno želiš in si dovolj pogumen, da slediš svojim sanjam, se te tudi uresničijo.«

Nataša Brinjevec, ustanoviteljica blagovne znamke Linné je prve kamenčke v mozaik svoje poslovne kariere začela zlagati pred 26 leti. Že kot najstnica je risala kreacije, ki jih je njena mama, sicer ljubiteljska šivilja, pozneje realizirala v oblačila. »Pisalo se je leto 1985 in še kakšno zraven in takrat trg ni bil preplavljen z oblačili. Kaj je trgovski center, takrat nismo vedeli. Če si želel biti oblečen po zadnji modi, si moral imeti srečo, da si imel teto v Italiji ali pa mami, ki je znala šivati. Torej mi je bil ta talent, lahko rečem, nekako položen v zibelko.«  

»Že kot mlada deklica sem vedno sanjala, kako bom imela verigo svojih butikov. Butiki so bili takrat še prava redkost. Nekako logično je bilo, da sem za smer izobraževanja izbrala tekstil. Ker je bila mami zaposlena v takrat največjem podjetju izdelovanja spodnjega perila, sem dobila tudi štipendijo. Takrat sem prvič pomislila, da na svetu ni samo konfekcija, temveč tudi spodnje perilo. Seveda mi je bila dana tudi možnost, da se izdelave učim pri največjih in najboljših. Do takrat najboljših (smeh). In za to znanje sem še danes neskončno hvaležna.«

Skozi leta izobraževanja in opazovanja sveta okoli sebe ter skozi oči takrat že odraščajoče ženske je začela opazovati, česa na trgu manjka. »Prerivati se tam, kjer so vsi, si nisem želela, ogromnega kapitala za reklamne kampanje pa tudi nisem imela. Torej sem se odločila, da bomo trg in svoje sposobnosti raziskovali sproti. Svoje prve kose spodnjega perila sem krojila kar v dnevni sobi na tleh, šivala pa sem sama, na navadnem gospodinjskem stroju. « 

Svoje prve kose spodnjega perila sem krojila kar v dnevni sobi na tleh, šivala pa sem sama, na navadnem gospodinjskem stroju.

Čeprav so bili začetki skromni, je blagovna znamka takrat že dobila svoje ime.  »Moja filozofija je: če si nečesa dovolj močno želiš in si dovolj pogumen, da slediš svojim sanjam, se te tudi uresničijo. In rodila se je blagovna znamka Linné … čisto moja, čisto nova, povsem odvisna od mene.«

Podjetje se začelo širiti, saj je Nataša točno vedela, kaj želi: imeti prepoznavno blagovno znamko, ki si jo bodo kupci zapomnili po kakovosti in drugačnosti. Ker je bila na začetku ‘one man band’, je tudi prodajala sama. Seveda najprej prijateljicam, sosedam, sorodnicam … ki so potem povedale svojim prijateljicam, sosedam, sorodnicam … in tako se je začel krog širiti. 

 »Ves čas pa mi je bilo najbolj pomembno, da vem, kako ženske nosijo moje modrčke. Ali je treba kaj popraviti, izboljšati … So zadovoljne z materiali, ponudbo barv? Kaj bi si še želele? «

… in nastali so modrčki po meri

Natašo  je njena poslovna pot in vizija, da da ženski perilo, ki bo služilo svojemu namenu in bo obenem ženstveno,  pripeljala do popolnega prilagajanja ženski. »Pravzaprav že leta ugotavljam, kako ženske ne znajo kupiti prave velikosti modrčka. Večina ne razume, kaj pomeni številka in kaj črka v oznaki. Redke, ki pa se na to ‘matematiko’ spoznajo, v trgovinah ne dobijo prave velikosti, predvsem če se njihova globina košarice iz C, D ali E premakne do črke F, G, H. In prav tu sem začutila svojo priložnost. Pomagati ženskam pri zares, ampak zares velikih prsih. Vse do globine M. Prilagodimo se ženski, njenim proporcem in se trudimo izdelati modrček, ki ji bo nudil dobro oporo, jo na obsegu ravno prav oprijel, da se širina naramnic prilagaja v sorazmerju z globino košaric.

Natašo  je njena poslovna pot in vizija, da da ženski perilo, ki bo služilo svojemu namenu in bo obenem ženstveno,  pripeljala do popolnega prilagajanja ženski.

Npr. v največje velikosti všijemo silikonsko blazinico, da čim bolj oblaži pritisk na rame. Predvsem pa ženske izobražujemo, kaj je pri modrčkih pomembno in razbijamo tabuje, kot je, ali je ali ni žična opora zdrava, primerna …« Zase pravi, da je bolj svetovalka kot prodajalka. Predvsem želi s strankami vzpostaviti prijeten in pošten odnos . »Moj namen nikoli ni potencialnemu kupcu prodati  čim več in kar koli, samo da ustvarim ekonomsko korist v tem trenutku, temveč si ustvariti stranko, ki bo z našimi izdelki in storitvami zadovoljna. Posledično ljudje, če smo z nečim zadovoljni (ali pa tudi če nismo), zelo radi o tem pripovedujemo. In smo spet pri moji filozofiji, ki jo zagovarjam že 26 let. Najboljša reklama je tista ‘od ust do ust’.«

 Če imate pravilno velikost modrčka, sploh ne smete čutiti, da ga imate oblečenega.

»To se zdi ženskam precej čudno. Vprašanja, kot so: ‘Ali moram priti do vas? Lahko pošljem kar sliko?   Veste, našla sem vašo spletno stran. Jaz nikjer ne dobim pravega modrčka. Sem bolj močna. Sicer tudi ne vem, kakšno velikost nosim, ampak, ali mi ga lahko pošljete kar po pošti, če se izmerim?’ se pri nas vrstijo dnevno. Moj odgovor je, da tako žal ne gre. Moramo vas videti in se pogovoriti o vaših željah. Za prvi obisk se je vedno treba naročiti po telefonu, da dobite datum in uro. Trudimo se, da si za vsako stranko vzamemo dovolj časa in se posvetimo samo njej. V naši trgovini je več kot 100 različnih modelov v različnih barvah. Glede na 26 let izkušenj znam stranko hitro preceniti, tako glede velikosti kot tudi tipa modrčka, ki se mi zdi zanjo primeren.

Seveda upoštevam njene želje, potrebe in njeno osebnost. Zelo pomembno se mi zdi, tako kot pri konfekciji, da si izberemo model, v katerem se dobro počutimo. Nekatere iščejo udobnost, druge rade s spodnjim perilo poudarijo svojo ženstvenost, tretje, predvsem starejše, pa si želijo lepo perilo za zdravnika. Skupni imenovalec dobrega modrčka pa je, da ni prva stvar, ko pridemo domov, da ga slečemo. Če imate pravilno velikost nedrčka, sploh ne smete čutiti, da ga imate oblečenega. In še dobra novica: vse vaše podatke si zapišemo in ko spet potrebujete modrček, samo pokličete in pošljemo vam ga po pošti.

Kaj je res pomembno, ko kupujemo modrček?

Čeprav ženske veljamo za strastne zapravljivke in nam nakupovanje lahko predstavlja obliko terapije, obstajajo določeni kosi, ki nam vedno znova povzročajo sive lase. Modrčki in kopalke nedvomno spadajo v to kategorijo. Iskanje pravega modela modrčka ali kopalk, v katerem nam bo udobno ves dan, se morda sliši preprosto, a je pogosto misija nemogoče. 

Izbira popolnega modrčka ima kar nekaj vzporednic z iskanjem popolnega moškega, saj se nam včasih zdi, da je skoraj nemogoče najti pravega. Nošenje premajhnega ali prevelikega modrčka povzroča bolečine v vratu, prsih in križu, oteženo dihanje, nepravilno držo, razdraženo kožo in težave s pretokom krvi. Zato je zelo pomembno, da pred nakupom pomerite različne modele in izberete tistega, ki se bo našim oblinam resnično prilegal. Poleg tega je pomembno preveriti še sestavo materiala, da ne bo že po prvem pranju izgubil obliko in romal v koš. 

Zato Nataša močno nasprotuje kupovanju modrčkov ‘na hitro’, npr. v supermarketu, kjer kupiš pašteto in ‘na hitro’ v voziček vržeš še modrček, ki ti je lep na pogled. »Pravzaprav se mi to zdi metanje denarja v smeti. Sama sem bila vzgojena v prepričanju: »Nisi toliko bogata, da bi kupovala poceni,« zato se mi zdi bolj smiselno za modrček plačati 30 evrov in ga nositi leta, kot kupiti tri po 10 evrov in jih metati v smeti. Tudi spletna trgovina ni primeren kraj za kupovanje modrčkov in kopalk, pa je slika lahko še tako lepa, manekenka na njen kot iz pravljice in vi se že vidite, kakšen vtis bodo te kopalke naredile poleti, ko se boste sprehajale po plaži. No, pristanek je v večini primerov precej trd.

Izbira popolnega modrčka ima kar nekaj vzporednic z iskanjem popolnega moškega, saj se nam včasih zdi, da je skoraj nemogoče najti pravega.

Moje stališče je nedvoumno: modrček ali kopalke je pred nakupom treba preizkusiti. Moj način dela je, da vedno, ko s stranko najdeva pravi model in velikost, dam poizkusiti še številko večjega in številko manjšega. Stranka se mora prepričati, kateri ji je zares najbolj udoben. Seveda pa je pomembno tudi, da pri izbiri perila in kopalk upoštevate svoje želje, svojo osebnost, da nosite takšno perilo ali kopalke, v katerem se res počutite dobro. V prvi vrsti je pomembno, da vam je perilo všeč in da veste, kaj si z njim želite izraziti.«

Na katere stvari moramo biti pozorne pri pomerjanju?

Najprej je pomembno, kakšna je namembnost modrčka, ki ga kupujemo. Je to modrček za vsakodnevno priložnost, šport, za posebne priložnosti … Temu prilagodimo kroj, material in barvo. Nataša opozarja, na kaj moramo biti nujno pozorni pri pomerjanju:

  • Prsi morajo lepo zapolniti košarico. Spodaj pod kostjo in pod pazduho ne smejo kukati ven, prav tako se v dekolteju ne smejo bohotiti preko robu modrčka. To pomeni, da so košarice premajhne. Če košarica ni polna in se guba, je prevelika.
  • Blago v sredini med košaricami se mora dotikati kože, sicer sta košarici skoraj zagotovo preplitki.
  • Obseg modrčka vas mora lepo oprijeti. Ne sme zažirati, prav tako pa ne sme biti preveč ohlapen. Večina žensk dela prav to napako. Predolg obseg.
  • Naramnice morajo biti narejene tako, da jih lahko ustrezno naravnamo. Pozornost prav gotovo namenite širini naramnice. Sploh poleti ženske rade posegajo po ožjih naramnicah, kar za globine D, E, F in več ni primerno. Teža takšnih prsi je velika, posledično se ozka naramnica zareže v rame. To estetsko ni sprejemljivo, poleg tega pa je za uporabnico tudi precej boleče.
  • Globine D, E, F … absolutno potrebujejo žično oporo, ki skupaj s široko naramnico in pravilno izbranim obsegom daje prsim oporo in razbremeni hrbtenico. Če ste ob nošenju modrčka s kostjo na določenih mestih ožuljeni, je to znak, da nimate prave velikosti

»Vem, da sem naštela ogromno stvari in si mislite: le kdo si bo vse to zapomnil? Ni si vam treba. Za to smo tukaj mi in za nas je vse to rutina. Tudi avto, ko se pokvari, peljete v mehaniku, kajne? Torej se prepustite; naj svoje opravi oseba, ki se na to spozna.«

Maske iz najboljših čipk 

Seveda pa se v Linne obnašajo tržno in dodajajo v svojo ponudbo vedno nove produkte. V tem letu je produkt leta MASKA. Maske so dandanes postale del vsakdanje garderobe. V Linne so s proizvodnjo začeli že takoj marca. Najprej za potrebe civilne zaščite, takoj za tem pa tudi za preostalo populacijo, saj so bile potrebe ogromne. »Ko je bilo prvi potrebi po zaščitnih maskah zadovoljeno, smo začeli izdelovati modne obrazne maske. Vem, da je trg v zadnjih mesecih preplavljen z različnimi maskami, vendar so naše res nekaj posebnega.

Ker je čipka naš zaščitni znak, smo naredili maske iz čipke in s kristalčki. Obenem tudi pri modnih maskah nikakor nismo pozabili na zaščito. Naše maske so podložene s kar dvema plastema 100-odstotnega polipropilena. To je material, ki ne prepušča kapljic, omogoča pa normalno dihanje. Maske so pralne. Seveda nismo pozabili na moške in otroke. Tudi za njih smo prilagodili velikosti in materiale. Poleg tega pa smo maski dodali še dodatno vrvico. Zakaj? To pa si lahko ogledate na naši spletni trgovini www.linneperilo.si

Prihaja čas obdarovanj in kot kaže, bomo letos precej omejeni pri možnosti nakupa izvirnih daril. Nepremagljive smo prepričane, da lahko darilni bon podjetja Linne, marsikateri Vaši prijateljici, sodelavki ali sorodnici polepša praznične dni.

Komentirajte

Vsak petek našim bralkam, ki so prijavljene v novičke Nepremagljive, pripravimo ekskluzivno vsebino, ki jo prejmejo izključno samo prijavljene bralke, na svoj email naslov. 

Differo d.o.o., 2020 Nepremagljiva.si - ISSN 2712-6285, vse pravice pridržane
Pogoji poslovanja - Piškotki

S tem, ko uporabljate spletno mesto, dovoljujete uporabo piškotkov v skladu z našo politiko varovanja zasebnosti. Preberi več
Se strinjam