Vsebino omogoča Answear.si

Tako so na modni reviji navdušile Rebekine prijateljice

Na Nepremagljivem večeru so poleg nominirank in vseh nastopajočih, goste navdušile tudi malo drugačne manekenke.

Na modni reviji kolekcije oblačil Answear. Lab so namreč nastopile Rebekine prijateljice. Answear. LAB je blagovna znamka, katere kolekcije so izdelane v sodelovanju z evropskimi lokalnimi proizvajalci in so osredotočene na okolju prijazne materiale. Answear z lastno blagovno znamko daje zgled drugim o trajnostni proizvodnji, hkrati pa prenaša sporočila o pravicah žensk, neenakosti spolov v družbi, marginaliziranih skupinah in je medij za humanitarne pobude. Answear. LAB vsako leto ustvari tudi omejene kolekcije, kot je na primer limited collection SHERO. In prav to kolekcijo so predstavile naše Mame v akciji. Imajo različne poklice, različne lase, različne oči in drugačne postave, vse so čudovite in vse različne.

Nad idejo, da bi nastopile na nepremagljivi modni reviji, pa so bile navdušene, zato, ker je včasih treba stopiti izven svojih okvirjev in doživeti nekaj novega. Le na takšen način si lahko ustvarimo nepozabne spomine, saj se zavedamo, da se živi samo enkrat. S svojim sprehodom po modni pisti v Show restavraciji Nebo so tako navdušile učiteljica slovenščine in zgodovine Blanka, Maja, ki dela v družinskem podjetju, ki se ukvarja z avtoprevozništvom, policistka Klavdija, Tea, ki se ukvarja z agregati, kosilnicami in motorji, grafična oblikovalka Dolores in Tanja, ki dela v javni upravi. 

Naše Nepremagljive mankenke, Rebekine prijateljice.

Kdo je “Shero”?

Wonder Woman ali Catwoman nista le izmišljena lika iz sveta stripov. Sta prvi ikoni feminizma, zaradi katerih so ženske vloge začele pridobivati veljavo in sčasoma prevladovati v svetu, ki so mu prej vladali le moški junaki. Ustvarjene so bile zato, da bi drugim ženskam (in ne samo ženskam) dajale navdih, pogum in vzor. Takšne junakinje so pokazale, kako se postaviti za svoje vrednote, kako doseči svoje cilje, kako se boriti proti zlu in pokazale, v čem je njihova moč. Takšna je tudi “Shero” – ženska superjunakinja, katere največja moč je njena notranja moč. V svoji notranjosti skriva številna čustva. Je občutljiva, hkrati pa se zna boriti za svoje sanje in jih uresničiti pod svojimi pogoji. Za cilje in ideale se z roko v roki bori z drugimi ženskami, saj verjame v moč sestrstva in medsebojne podpore.

Kaj skriva ta kolekcija?

V kolekciji SHERO so predstavljena najbolj modna oblačila te jeseni. Vključuje volnene plašče, usnjene trenčkote, ramena in bomberje. Prevelike suknjiče z drznimi linijami ali rdečo obleko, s katero boste izstopale. Čeprav izhaja iz moške garderobe, se nanaša predvsem na trend power suit, značilen za 80. leta prejšnjega stoletja – stajling uspešnih žensk. Obleke, ki poudarjajo silhueto z asimetričnimi izrezi, volančki ali izrezi, pa se nanašajo na ženske, ki se počutijo samozavestne v svojem telesu. Prisotni so tudi ležerni elementi, vključno z majicami s slogani, ki izražajo moč. Zračne, mehko drapirane tkanine so v nasprotju z značilnim temnim džinsom in naravnim usnjem, kar ustvarja zanimivo, raznoliko mešanico. Ponudba Answear. LAB je v odtenkih črne, sive, bele in bež barve z močnejšim rdečim poudarkom. Čiste, drzne in močne barve naj bi podkrepile sporočilo kolekcije in se sklicevale na vsemogočnost žensk.

Answear. LAB za ženske

Za kolekcijo SHERO se poleg univerzalnega, ženskega sporočila skriva še nekaj več. Blagovna znamka Answear. LAB svojih dejavnosti ne omejuje na modno ustvarjanje, temveč želi svojim strankam pomagati, da živijo svoja življenja. Od svoje ustanovitve ustvarja kolekcije v omejenih izdajah in se vključuje v pobude, ki ženskam po vsem svetu ne prinašajo le prave podpore. Primer takih dejavnosti je lanskoletna kolekcija Girl Power, katere izkupiček je bil namenjen podpori izobraževanja žensk s strani fundacije Carpathian Foundation. Blagovna znamka je uvedla tudi dogodek “I am a Feminist”, katerega namen je širiti zavedanje o svetovnem dnevu feminizma in se izobraževati o vlogi enakosti. “Vse to nam daje navdih za druge dejavnosti, kot je ustvarjanje kolekcije o superjunakinjah. Pri Answear. LAB verjamemo, da bi moral imeti vsak od nas, ne glede na poreklo, veroizpoved ali spolno usmerjenost, možnost, da se uresniči, izpolni svoje sanje in živi dostojanstveno. Ženskam želimo pokazati, da imajo moč, ki jim omogoča, da se vsak dan počutijo posebne in opolnomočene,” pojasnjuje Agnieszka Korsak, direktorica blagovne znamke Answear. LAB.

Komentirajte

Differo d.o.o., 2020 Nepremagljiva.si - ISSN 2712-6285, vse pravice pridržane
Pogoji poslovanja - Piškotki

S tem, ko uporabljate spletno mesto, dovoljujete uporabo piškotkov v skladu z našo politiko varovanja zasebnosti. Preberi več
Se strinjam