Vau! Poglejte si te neverjetne 4-tedenske preobrazbe!

Danes ne bom pisala o tem, kako pomembna je uravnotežena, zdrava, urejena prehrana in redna telesna aktivnost, temveč bodo slike prej in potem povedale svojo zgodbo.

Mamice, dame in gospe na slikah so v štirih tednih svoje življenje obrnile na glavo! Seveda na boljše – več energije, odlično počutje in nenazadnje tudi veliko večja samozavest, h kateri je pripomogla manjša številka na tehtnici ter posvečanje časa sebi.

Ste pripravljene, da vidite, kaj se zgodi, če mi povsem zaupate in se prepustite? V nadaljevanju si poglejte tri vrhunske preobrazbe, ki vas bodo pustile brez besed!

Preobrazba številka 1

Dama na sliki je v štirih tednih izgubila kar 6,6 kg, v obsegih pa neverjetnih 34 cm! Wau! 

Preobrazba številka 2

Še en odličen rezultat – po enem mesecu lažja za 5 kg; izguba obsegov pa je bila – 31,7 cm! 

Preobrazba številka 3

Tudi tukaj so vse besede odveč. V enem mesecu lažja za 5,7 kg; izgubila pa je – 23 cm v obsegih!

Vem, da vas sedaj zanima le še ena stvar – kako lahko takšen rezultat dosežete tudi ve?

V nadaljevanju najdete nekaj preprostih napotkov, ki vas bodo usmerili na pravo pot.

Razmislek o trenutnem stanju

Razmislite in se pogovorite same s seboj. Zakaj ste trenutno v stanju, v kakršnem ste? Kaj vas je pripeljalo do kakšnega odvečnega kilograma? Kaj je tisti glavni ‘krivec’, da se v svojem telesu ne počutite več tako dobro, da nisite več tako samozavestne in srečne?

Postavite si cilje

Pri postavljanju ciljev morate biti še posebej previdne, saj si ljudje ponavadi enostavno postavimo previsoke in prezahtevne cilje. Ker jih ne dosežemo v kratkem času, je to razlog, da hitro obupamo. Predlagam, da si postavite nekaj kratkoročnih in nekaj dolgoročnih ciljev. Ko boste dosegle kratkoročnega, vam bo to dalo nov zagon in motivacijo ter vas ohranjalo na pravi poti!

V svoj vsakdan vključite vsaj eno športno aktivnost

Najdite aktivnost, v kateri boste uživale! Glede na to, da je vreme trenutno še zelo lepo, vam predlagam, da se odpravte v naravo na kakšen daljši in hitrejši sprehod. Ko boste osvojile to točko, pa lahko postopoma začnete vključevati tudi treninge z lastno težo.

Prehrana, prehrana …

Pri tej točki pa se velikokrat vse skupaj konča, kajne? Za začetek poskrbite, da spijete dovolj vode in da so vaši obroki čim bolj zdravi. Izogibajte se mastni, ocvrtni hrani, sladkim, gaziranim sokovom in pijačam. V svoje obroke vključujte čim več sadja in zelenjave ter poskrbite za dovolj velik vnos beljakovin in zdravih maščob. 

Kmalu vas bom razveselila tudi s treningom, ki ga boste lahko opravile v udobju lastnega doma in zanj ne boste potrebovale nobenih pripomočkov!

Komentirajte

Vsak petek našim bralkam, ki so prijavljene v novičke Nepremagljive, pripravimo ekskluzivno vsebino, ki jo prejmejo izključno samo prijavljene bralke, na svoj email naslov. 

Differo d.o.o., 2020 Nepremagljiva.si - ISSN 2712-6285, vse pravice pridržane
Pogoji poslovanja - Piškotki

Tega ne smeš zamuditi!

Draga nepremagljiva, eno leto sem čakala na to razkritje! Kmalu ga bom ekskluzivno delila z vami! 

ŽELIŠ BITI PRVA IN IZKORISTITI TO PREDNOST? Prijavi se na novice in ta petek pričakuj moje pismo ❤️

Tvoja Rebeka