Zgodba Danice, ki ji je moja Spletna Švicalnica spremenila življenje

47-letna Danica iz Ljubljane, je članica Spletne Švicalnice od samega začetka. “Sedaj se imam rada v svoji koži in to svetujem tudi vsem bralkam – imejte se rade, ker ste vsaka zase unikat, ki je nenadomestljiv.”

Danico sem prosila, da Nepremagljivim zaupa svojo zgodbo, kako ji je uspelo vztrajati in, kako sva jo midva z Jakobom motivirala.

Zakaj si se odločila za nakup programa Spletne Švicalnice? 

Sem zelo zaposlena mama dveh najstniških sinov, ki se poleg precej zahtevne službe, trudi še z doktoratom, tako da je, že samo za kvalitetno družinsko in poslovno življenje, štiriindvajset ur na dan odločno premalo. Pri tem je treba vsaj nekaj skrbi nameniti tudi zase, tako da je obisk fitnesa, nekje do 22-te ure vsaj trikrat na teden, zame pogosto »misije nemogoče«. Ko pa nas je doletel še Covid-19 in so se otroci šolali od doma, midva z možem pa zaradi narave dela nisva mogla koristiti dela od doma, se je kaos še povečal. Naenkrat sva, poleg rednih služb, postala tudi učitelja, kuharja, računalniška tehnika itd.

Poleg vsega pa so se zaprli tudi fitnesi. Takrat sem opazila reklamo Spletne Švicalnice, ki mi je bila takoj všeč, saj je bila drugačna od vseh ostalih. Ti in Jakob sta me kot osebi takoj pritegnila, saj sta bila sproščena in spontana. Ko sem podrobno pregledala njihovo spletno stran in ugotovila, da le-ta ni spet ena od mnogih monotonih spletnih telovadb, sem se odločila za nakup paketa in vztrajam še danes. Treningi so postali moj način življenja, glavna akterja Švicalnice pa moj vzor, da se marsikaj da, tudi ko misliš, da nikakor ne moreš. Vajina energija je namreč nalezljiva, tako da ti z njo polepšata vsak sleherni trening.

Članica Spletne Švicalnice si že od začetka. Kaj te žene k temu, da vztrajaš?

Mislim, da je vse odvisno od samih akterjev Švicalnice. Ti si me je takoj pritegnila s svojo pozitivnostjo, preprostostjo, neobremenjenostjo in izjemno energijo. Ko pa sem poskusila delati pilates, pa sem bolje spoznala Jakoba, ki je prav tako odličen motivator in kar je najpomembneje, oba sta prava strokovnjaka na svojih področjih. Poleg navedenega, mi je všeč tudi to, da ljudi ne obravnavata kot »kos mesa«, v stilu koliko tehtaš, kakšen obseg imaš itd. Pri njiju si vedno sproščen in odtelovadiš, ko pač utegneš, nobenega pritiska ni, koliko ti trenutno kaže tehtnica in podobno. Glede na to, da imam stresa dovolj že v vsakdanjem življenju, mi je gibanje v Spletni Švicalnici predvsem sprostitev – aktivna sprostitev.

Spletno švicalnico vodiva skupaj z Jakobom.

Kateri trening ti je najljubši oziroma kateri je tisti, ki si ga naredila največkrat?

Glede treningov nimam najljubših, ker je čisto odvisno v kakšnem obdobju sem. Če sem utrujena, mi bolj paše Pilates ali malo meditiram ob Body&Mindu, če imam malo več energije Cardio HIIT trening, ko pa pride vikend, pa zelo rada prakticiram Bootcamp. Največkrat sem do sedaj naredila Cardio HIIT trening, če se je le dalo Live varianto, ker je časovno krajši in ga lahko naredim pred službo. Nekaj časa sem bila kar odvisna od njega, ker ti dvigne srčni utrip in razpoloženje za cel dan.

Kako bi s tremi besedami opisala mene in kako Jakoba?

Barbara: pozitivna, energična, neustavljiva.

Jakob: razmišljujoč, čuteč, čustven.

Nisem pristaš prej in potem fotografij.

Kako usklajuješ treninge, službene obveznosti in materinstvo?

Ker sem perfekcionistka in precej adrenalinska, si ne dovolim, da bi mi to predstavljalo problem. To je kot delček sestavljanke, kajti dobra mama je zdrava in energična mama, ki je tudi vzor svojim otrokom. Lahko bi napisala, da težko in iskala izgovore, zakaj je tako, vendar če pogledamtebe, mamo treh otrok … Res nimam vesti, da bi se smilila sama sebi. Pri vsej paleti treningov, ki jih ponuja Spletna Švicalnica izberem tistega, ki mi v trenutku časovno najbolj ustreza in ne razmišljam, da nekaj ne morem. Se pa trudim, da trening čim večkrat naredim že zjutraj, pred službo, ker mi to da res dodaten zagon in energijo za cel dan.

Kaj sicer najraje počneš v prostem času?

V prostem času zelo rada hodim s psom v naravo. Če se le da, se povzpnem na kakšen hrib v okolici Ljubljane, kjer prednjači Šmarna gora, ki jo obiščem tudi ponoči. Če imam malo več časa, naredim kakšen daljši pohod, rada pa tudi smučam, kolesarim, plavam … Predvsem pa potujem z avtodomom, kadarkoli je to možno. Zadnje čase se pripravljam, da bi začela tudi s tekom, tako da imam kar pester izbor aktivnosti.

Si zelo komunikativna in pozitivna oseba. Znaš si vzeti tudi čas zase. Kaj lahko svetuješ ženskam, ki morda ne najdejo časa in volje, da bi namenile čas sebi? Obstaja poseben recept za to?

Lahko govorim le zase, vendar če si dovolim reči »ne morem« in se raje namestim na sedežno pred TV, potem obsedim in vedno znova najdem izgovore. Tako da moram biti res stroga sama do sebe, da presežem to svojo cono ugodja in se spravim v gibanje, pa tudi če je to kakšen dan le sprehod s psom. Poleg tega Spletna Švicalnica nudi res celotno paleto treningov, ki jih lahko izvajaš kadarkoli in kjerkoli, tudi če vremenske razmere niso ugodne. Ko pa enkrat začneš trenirati, pa dobiš motivacijo, kajti ti si stroj (ki tudi zelo dobro izgleda – dodatna motivacija), ki ni nikoli slabe volje in ti ne pusti, da bi odnehal, pa tudi Jakob zna biti zelo prepričljiv, da nekaj zmoreš, čeprav še sam nisi prepričan v to.

Tvoji treningi so pomembni sestanki, ki jih imaš s svojim telesom. Dobre šefice ne odpovedujejo pomembnih sestankov.

Tako da ni recepta, kot ga ni za materinstvo, partnerstvo in ostale pomembne stvari v življenju. Meje so samo v glavi, zato je treba čim manj razmišljati in pač poskrbeti zase, ker drugače nihče drug ne bo. Ali kot praviš ti: »Tvoji treningi so pomembni sestanki, ki jih imaš s svojim telesom. Dobre šefice ne odpovedujejo pomembnih sestankov.«

Sama nisem pristaš “prej-potem” fotografij, ker menim, da je najpomembnejše počutje. Zato je moje zadnje vprašanje sledeče, kako bi na lestvici od 1 do 10 ocenila počutje, preden si bila uporabnica Spletne Švicalnice in kako bi ocenila počutje sedaj?

Preden sem bila uporabnica Spletne Švicalnice, sem se posluževala nešteto diet in napornih treningov, ki so sicer prinesli rezultate, sama pa sem bila utrujena, pregorela in pod konstantnim stresom, saj so se mi po vsaki dieti kilogrami zopet vrnili. Tako da poleg tega, da sem zapravila veliko denarja, uničevala telo z raznimi dietami in si nakopala na glavo še dodaten stres, ni bilo nekega posebnega užitka ob doseženih rezultatih. Počutje je bilo porazno. Sedaj grem prvič v življenju na trening neobremenjena. Ne obremenjujem se s tehtnico, jem zdravo ter se počutim odlično v svoji koži. Sedaj mi treningi pomenijo rešitev pred stresom in ne obratno. Tako da ni primerjave med prej in potem, ampak glede na vprašanje, je definitivno počutje prej 1 in sedaj 10. Sedaj se imam rada v svoji koži in to svetujem tudi vsem bralkam – imejte se rade, ker ste vsaka zase unikat, ki je nenadomestljiv.   

Komentirajte

Vsak petek našim bralkam, ki so prijavljene v novičke Nepremagljive, pripravimo ekskluzivno vsebino, ki jo prejmejo izključno samo prijavljene bralke, na svoj email naslov. 

Differo d.o.o., 2020 Nepremagljiva.si - ISSN 2712-6285, vse pravice pridržane
Pogoji poslovanja - Piškotki

S tem, ko uporabljate spletno mesto, dovoljujete uporabo piškotkov v skladu z našo politiko varovanja zasebnosti. Preberi več
Se strinjam