5 minut z nogami v “luft” dela čudeže

Tokrat imam za vas nalogo, za katero predvidevam, da je večini bolj pri srcu kot miganje.

Meni osebno je težje biti 5 minut v spodaj opisanem položaju, kot preteči maraton. Ja vem, čudna sem. V dobrem smislu, se razume. Torej, 5 min z nogami “v luft” je odličen položaj, ki omogoči našemu telesu, da si “odpočije” od težnosti, še posebej, če ste čez dan veliko na nogah, imate slabo držo ali pa veliko presedite.  

Kako izvajate vajo noge v “luft”

  1. Zadnjico odmaknite nekaj centimetrov (po potrebi več) od stene, saj namen te vaje ni raztegovanje zadnjih stegenskih mišic. Telo mora biti čim bolj sproščeno. 
  2. Naj vam bo udobno, ledveni del lahko podložiš z brisačko ali tanko blazino, enako velja za glavo, poskrbi, da bo vrat v podaljšku hrbtenice.
  3. Sprosti lopatice in sprosti roke stran od telesa. Dlani naj bodo obrnjene navzgor.

Kakšne so koristi tega, da 5 minut držimo noge v “luft”?

  • Zmanjšamo napetost in stres. 
  • Pomagamo limfi, da razstrupi naše telo.
  • Ublaži glavobol in regulira pretok krvi.
  • Pomaga pri bolečih, zatečenih, utrujenih stopalih in nogah.
  • Izboljšuje prebavo in zdravje prebavil.
  • Vpliva na zdravje reproduktivnih organov.

    *Opomba: Vaje ne izvajajte, če ste noseči, imate resne težave s hrbtenico ali vratom, ter v primeru hernije, hipertenzije ali zelene mrene. 

Želim vam prijetnih 5 minut.

Komentirajte

Vsak petek našim bralkam, ki so prijavljene v novičke Nepremagljive, pripravimo ekskluzivno vsebino, ki jo prejmejo izključno samo prijavljene bralke, na svoj email naslov. 

Differo d.o.o., 2020 Nepremagljiva.si - ISSN 2712-6285, vse pravice pridržane
Pogoji poslovanja - Piškotki

S tem, ko uporabljate spletno mesto, dovoljujete uporabo piškotkov v skladu z našo politiko varovanja zasebnosti. Preberi več
Se strinjam