HYUNDAI SLOVENIJA

Kaj storiti, če sredi noči ostanete sredi avtoceste

Asistenca na cesti je nekaj, o čemer po navadi razmišljamo, ko se nam nekaj pripeti na cesti. Dejstvo pa je, da je treba te stvari urediti prej in se prepričati, da ste pripravljeni, če pride do neljube situacije.

S tem si boste prihranili veliko skrbi in stresa, saj boste takoj vedeli, na koga se obrniti in kaj storiti. Na cesti se vam lahko pokvari avto, predre guma, ali pride do prometne nesreče in nihče ne želi obtičati na cesti.

Pisala nam je bralka, ki je ostala sredi avtoceste. Okvara avtomobila, tema, dež in še skoraj prazna baterija na telefonu. Zelo slaba kombinacija, ki je več kot očitno mogoča. Seveda ni niti vedela, kje ima telefonsko številko asistence, ker je imela skoraj prazno baterijo, pa si ni mogla privoščiti, da bi številko iskala po spletu. Zelo pametno je, če si telefonsko številko asistence shranite kar v telefon ali pa jo imate v predalu pred sovoznikovim sedežem. Pri vseh vozilih Hyundai je številka asistence nalepljena na pragu voznikovih vrat. Danes sem raziskala, kaj storiti v primeru okvare avtomobila na avtocesti.

Pri vseh vozilih Hyundai je številka asistence nalepljena na pragu voznikovih vrat.

Vklopite smernike, da vas bodo mimo vozeči avtomobili videli 

Na avtocesti je hitrost avtomobilov 130 kilometrov na uro ali več, zato je zelo pomembno, da vas drugi udeleženci v prometu opazijo. Vedno najprej vklopite smernike in zapeljite na odstavni pas, kjer se varno ustavite.

Najprej oblecite odsevni telovnik, da opozorite nase

Ko varno ustavite, morate čim prej vozilo previdno zapustiti in obleči odsevni telovnik. Ta bo poskrbel, da boste vidni in bolj varni, da kdo ne trči v vas. To je posebej pomembno ponoči, v primeru dežja ali snega, ko so vidne razmere še slabše.

Naša bralka je povedala, da telovnika sploh ni imela, zato vedno preverite in poskrbite, da bo telovnik z vami na poti. Vedno morate tudi vedeti, kje se nahaja, da ga lahko nemudoma poiščete. 

Ko varno zapustite svoje vozilo, se seveda prej prepričajte, da ni kakšnega avtomobila, pa se umaknite za zaščitno ograjo. Nikar ne iščite stvari po avtomobilu. Varno se umaknite in spremljajte promet.

Varnostni trikotnik bo opozoril druge voznike, da je na odstavnem pasu avto

Zveni enostavno, a ni. Naša bralka je trikotnik zlomila, saj ga je skušala narobe sestaviti. Verjamemo, da je k temu pripomogel tudi stres, a varnostni trikotnik je zelo pomemben pri vaši varnosti. Poskrbite, da veste, kako se pravilno namesti. To lahko preizkusite doma, ko ne boste v stresni situaciji. Vedeti pa morate tudi, kje je shranjen, da ga boste hitro našli. Vedno ga imejte nekje pri roki, saj imate lahko v prtljažniku tudi kovčke ali kaj drugega, zato naj bo vedno enostavno dostopen. Ne pozabite niti, da morate trikotnik postaviti najmanj 100 metrov od vozila, saj bodo lahko ostali vozniki prej odreagirali in boste tako dodatno poskrbeli za svojo varnost. Vedno hodite za varnostno ograjo in se nikar ne sprehajajte po odstavnem pasu, saj je to izjemno nevarno.

SOS stebriček v primeru nuje

Verjetno ste se že vprašali, kako je naša bralka priklicala pomoč. Ob cesti so telefonski SOS stebrički, zato je pomembno, da jih spremljate in skušate varno ustaviti v bližini le teh. Seveda vedno raje uporabite mobilni telefon, a če se vam izprazni baterija, je to edina opcija. SOS stebriček bo pomagal tudi, ker bodo takoj vedeli, kje ste. Načeloma so SOS stebrički na razdalji do dva kilometra.

Nepremagljiva asistenca

Veste že, da naši Nepremagljivi Rebeka in Andreja, vozita Hyundai in sta brez skrbi, saj je to asistenca, ki je lahko dosegljiva:

  • brezplačen klic na telefonsko številko 080 20 32 iz Republike Slovenije.
  • telefonska številka +386 1 530 5379 je namenjena klicem za pomoč iz tujine (klic je plačljiv).

HYUNDAI asistenca je vedno prisotna:

  • izvajanje pomoči 24 ur na dan, vse dni v letu,

HYUNDAI asistenca izvaja pomoč na cesti ali prevoz vozila v primeru okvare ali nesreče:

  • pomoč in popravila na cesti ter prevoz vozila so plačljive storitve.

Prevoz vozila HYUNDAI do najbližjega pooblaščenega servisa HYUNDAI je za uporabnika brezplačen, če:

  • je vozilo v trenutku okvare v garanciji HYUNDAI,
  • gre za popravilo, pokrito iz naslova garancije HYUNDAI,
  • je vozilo redno vzdrževano v skladu s predpisi v servisni knjižici vozila.

Nepremagljive, nikar ne mislite, da z avtomobilom ne morete obtičati sredi ceste. Vedno imejte v mislih, da morate najprej poskrbeti za svojo varnost in varnost ostalih udeležencev v prometu. Naša bralka je imela pošteno lekcijo in kot je povedala sama, bo naslednjič bolje pripravljena. Pa srečno na cesti.

Komentirajte

Differo d.o.o., 2020 Nepremagljiva.si - ISSN 2712-6285, vse pravice pridržane
Pogoji poslovanja - Piškotki

S tem, ko uporabljate spletno mesto, dovoljujete uporabo piškotkov v skladu z našo politiko varovanja zasebnosti. Preberi več
Se strinjam