HYUNDAI SLOVENIJA

Nepremagljive smo testirale novo Kono Hybrid. Kakšna je naša izkušnja?

Ko sem prvič zagledala novo Hyundai Kono Hybrid sem si mislila: “To ni več isti avtomobil, ki sem ga poznala!” In prvi kilometri, ki sem jih z njo naredila proti Brežicam, so moj prvi vtis še potrdili.

Kar nekaj časa sem vozila prvo generacijo hibridne Hyundai Kone, zato sem komaj čakala, da lahko preizkusim novo Kono Hybrid. In že prvi pogled na vozilo me je navdušil. Pri snovanju oblike nove Kone so se pri Hyundaiju res potrudili in ustvarili avtomobil, ki združuje eleganco in robustnost, kar je v teh časih zelo moderna kombinacija in to ne samo na področju avtomobilskega oblikovanja. Nova Kona Hybrid ima karakter, ki ga še poudarijo skrbno dodelani detajli, dinamične linije ter prefinjene oblike pa ji dodajo futurističen videz. Za vau faktor zagotovo poskrbi zadnja luč, ki je pravzaprav neprekinjen svetlobni pas. Seveda pri novi Koni ne gre le za videz, čeprav verjamem, da se nas večina žensk najprej “zapiči” v zunanjost avtomobila in barvo.

Pri tem avtomobilu gre za celosten paket, ki združuje estetiko in številne napredne tehnologije. Nova Kona se tako med drugim ponaša tudi z zelo nizkim koeficientom zračnega upora, ki je 0,27, kar je menda zelo malo. Ko sem se pozanimala pri možu, zakaj je ta številka tako pomembna, da je izpostavljena pri opisu avtomobila, mi je razložil, da to pomeni, da avto tako porabi manj goriva, je pri višjih hitrostih bolj stabilen in manj hrupen. Slednje lahko potrdim iz prve roke, saj sem bila prav na to med vožnjo na avtocesti še posebej pozorna. V eno smer. V drugo, nazaj proti Ljubljani, pa sem uživala v glasbi, saj zvočni sistem Bose s 7 zvočniki zagotavlja odlično zvočno izkušnjo.

Udobna in prostorna

Medtem ko verjetno predvsem moškim več pomenijo tehnične podrobnosti avtomobila, pa sem sama bolj pozorna na to, kako udobno in funkcionalno je vozilo zame, kot voznico in kako se v njem počutijo sopotniki in koliko prostora je zadaj zanje. Takoj ko sem sedla v novo Kono, sem opazila, da je precej večja kot prejšnja generacija, po dimenzijah se je na primer že kar lepo približala Tucsonu, ki ga vozi naša Rebeka. Vožnja do Brežic in nazaj je bila izjemno udobna, lahko rečem, da bolj kot pri prejšnji Koni. Pri mestni vožnji se to ni občutilo, po eni uri za volanom pa sem kot nekdo, ki ima večne težave s križem, opazila razliko in iz avtomobila stopila bistveno bolj spočita. Prav tako je občutno več prostora zadaj, na zadnji klopi. Notranjost deluje bolj zračna, bolj prostorna in ergonomija je sedaj res na visoki ravni. Malenkosti pa so običajno tiste, ki naredijo velik učinek. Mene so pri Koni Hybrid navdušile funkcije kot so:

  • Konzola za brezžično polnjenje telefona, ki je za takšne kot sem jaz, ki nenehno nekje pozabljamo polnilce za telefon, pravi “life saver”.
  • Prestavna ročica je premaknjena za volan in je zato veliko več prostora v odprti sredinski konzoli med voznikom in sovoznikom. Lahko odložiš kavo, vodo, robčke, žvečilne gumije in kakšno “nujno” kozmetiko pa je še vedno lepo vse pregledno in urejeno zloženo.
  • Prtljažnik odpre s ključem in zapre s pritiskom na gumb, se pravi ima električno odpiranje in zapiranje prtljažnika.
  • Velik in pregleden zaslon na dotik.
  • Kamera v kabini, ki je nameščena nad volanom in analizira zbranost voznika med vožnjo. Avto te hitro opozori, če že malo dlje gledaš desno, v zaslon z navigacijo.
  • Velik prtljažnik. Pri prejšnji Koni tega zagotovo ne bi izpostavila, zato sem bila res prijetno presenečena, ko sem pokukala v prtljažnik nove generacije, saj je za kar 105 litrov večji kot prej. Opazno večji!
  • Sistem, ki ti pomaga pri parkiranju tako, da avto gledaš s ptičje perspektive in tako lahko lepo parkiraš naravnost med črte. Če pa kdo parkira preblizu in ne moreš v avto, ima nova Kona super rešitev – naprej in nazaj jo lahko premikaš daljinsko, s pomočjo ključa in tako elegantno rešiš zagato.

Zakaj bi Nepremagljivim priporočila novo Kono HEV?

Z vožnjo hibridov imam kar nekaj izkušenj, saj sem vozila prvo generacijo Kone s kombinacijo električnega in bencinskega pogona – več o tem sem že pisala TUKAJ (https://nepremagljiva.si/kako-si-kaj-zadovoljna-s-svojo-kono/) in predvsem me navdušuje njihova varčnost. Po mestu avto ob normalni vožnji večinoma preklopi na električni pogon, kar pa poleg varčnosti pomeni tudi, da pustimo manjši ogljični odtis. Novo Kono Hybrid HEV bi tako toplo priporočila vsem Nepremagljivim, ki iščejo avtomobil, ki združuje prijaznost okolju, varčnost ter prilagodljivost za različne vrste voženj, obenem pa ponuja najnaprednejše tehnologije in funkcije, ki izboljšajo tako varnost kot tudi užitek med vožnjo.

In pa še nekaj podrobnosti …

Nova Kona je opremljena tudi z naprednimi varnostnimi sistemi, ki so združeni pod oznako Hyundai Smart Sense™. Prav tako je opremljena s Hyundaijevo najnaprednejšo tehnologijo za brezžično povezljivost, storitvami Bluelink® Connected Car Services. Ti sistemi združujejo varnost in udobje ter zagotavljajo večjo varnost med vožnjo. Notranjost avtomobila je na voljo v različnih barvnih kombinacijah in materialih, ki dodatno popestrijo atmosfero v kabini. Podaljšano strešno okno omogoča več svetlobe in svežega zraka ter nudi prijetno izkušnjo.

Barvne možnosti za notranjost vključujejo črno enobarvno, sivo dvobarvno in zeleno-črno notranjost, ki jo je mogoče, če izberemo barvni paket, popestriti z dodatki v barvi limete ali pa z oranžnimi dodatki. Različica N Line pa ponuja črno enobarvno notranjost z rdečimi dodatki, skupaj s športnimi sedeži. Nova Kona ponuja najširšo paleto motorjev v segmentu B-SUV, vključno z motorji z notranjim zgorevanjem (1,0 in 1,6 T-GDI, blagi hibrid), hibridnimi in kmalu tudi električnimi pogonskimi opcijami. Več o novi generaciji Hyundai Kone pa si lahko preberete TUKAJ.

Komentirajte

Differo d.o.o., 2020 Nepremagljiva.si - ISSN 2712-6285, vse pravice pridržane
Pogoji poslovanja - Piškotki

S tem, ko uporabljate spletno mesto, dovoljujete uporabo piškotkov v skladu z našo politiko varovanja zasebnosti. Preberi več
Se strinjam