Tako se prehranjuje Simona, ki je izgubila 10 kilogramov

Radi imamo resnične izpovedi resničnih ljudi. Kadar so njihove zgodbe uspešne, poučne in polne motivacije, pa nas še toliko bolj navdušijo. Ena izmed njih je tudi zgodba Simone Potočar Agrež, ki nam je svojo neverjetno preobrazbo že predstavila na našem spletnem mestu.

S tem ko je po 5 mesecih preprostih sprememb postala lažja za 10 kg, ni spremenila le številke na tehtnici, ampak tudi svoje življenje. Njena zgodba, ki jo najdete TUKAJ, vas je tako navdušila, da ste nam poslali kup vprašanj o njenem jedilniku.

Nekaj osnovnih navodil boste našli v članku, v petek, 30.4., pa boste naročnice na naše novičke v elektronske nabiralnike prejele tudi Simonin tedenski jedilnik.

Simonin tedenski jedilnik bo v vaših elektronskih nabiralnikih v petek, 30.4.

Kaj ne sme manjkati v hladilniku?

Prav tako, kot sta pomembni odločitev v glavi in rekreacija, je pri spremembi življenjskega sloga v boju proti odvečnim kilogramom pomembna prehrana. Še več. Pravijo celo, da pravilna prehrana predstavlja kar 70 odstotkov uspeha. Tega se zaveda tudi Simona. »Imam seznam živil, ki v hladilniku nikoli ne smejo manjkati. To so: nujno in zgolj domača jajca, ki niso nikoli kupljena v trgovini, tofu, avokado, mandljevo maslo in ribe. Za na pot so zelo priročni beljakovinski jogurti in skute.« Veliko prostora v njenem hladilniku zaseda tudi zelenjava, predvsem čičerika, fižol in grah. »Rada imam bogate pisane solate, kot so s paradižnikom, kumarami, rukolo, in na moji jedilni mizi so vsaj enkrat na dan. Tudi po kvinoji rada posežem.«

Hladilnik je vedno založen z zdravimi živili.

Kot pri večini tudi pri njej ne gre brez testenin, a s to razliko, da pazi, katere izbere. Običajno so polnozrnate, pirine ali ržene, saj so sestavljene iz bolj kompleksnih ogljikovih hidratov. »To so bistvene sestavine, ki jih uporabljam. Iz njih znam narediti veliko čarovnij, saj se jih da pripraviti na 1001 način,« pravi Simona, ki posveti veliko pozornosti tudi temu, da v telo dnevno vnese dovolj veliko količino vode. Prav tako, kot je pomembna vrsta sestavin, je pomembna njihova količina.

»Jem šestkrat na dan, na dve do tri ure. Tudi ko je največja gneča ali se mi kam mudi, to ne vpliva na moje prehranjevalne navade. Takrat si vzamem čas zase, ker vem, da bom zaradi tega veliko bolj učinkovita, polna energije in sproščena, posledično pa bo tudi moj dan lepši.«

Ko se zajtrka veseliš že zvečer

Za zajtrk Simona spije proteinski šejk.

Zanjo najpomembnejši in hkrati najljubši obrok dneva, ki se ga veseli že večer prej, je zajtrk. Poje ga 30 minut po tem, ko vstane. Že skoraj 5 mesecev jo tako v nov dan pospremi šejk, poln mineralov, vitaminov in beljakovin. »Tudi sicer čez dan pazim na beljakovinski vnos, da je količina beljakovin, ki jih zaužijem, dovolj velika,« pove Simona.

Se je pa v tem času naučila pripravljati tudi bolj pregrešne jedi, a na zdrav način.

Tako si brez slabe vesti privošči beljakovinske krofe, mafine ali pico. »Pri tem ne gre za strogo dieto, kot bi sprva marsikdo zmotno mislil, ampak za zelo prijazen način prehranjevanja, ki ni sestavljen tako, da obupamo in se pregrešimo že po nekaj mesecih, ampak brez težav postane naš življenjski slog za daljše obdobje. In prav to, da je to nekakšen tek na dolge proge, je najbolj pomembno.«

Predlog za hitro in zdravo malico

Je pa Simona tudi velika ljubiteljica sadja. »Bila sem ena tistih, ki so se zvečer lahko usedli pred televizijo in zraven pojedli celo skledo sadja in s tem sladkorja. Zdaj tega ne počnem več, čeprav je sadje vsak dan na mojem jedilniku. A s to razliko, da pazim, kaj in koliko ga izbiram. Vsekakor prednjači jagodičevje, najljubše so mi maline, borovnice in jagode.« Za konec pa nam sogovornica izda še en preprost recept za zdravo, okusno in hranljivo malico. »Na koščke narežite jabolko in avokado ter ju zmešajte skupaj. To je moj najljubši in silno enostaven prigrizek, ki bo odgnal lakoto in zadovoljil tudi zahtevnejše brbončice,« obljublja Simona. 

Komentirajte

Vsak petek našim bralkam, ki so prijavljene v novičke Nepremagljive, pripravimo ekskluzivno vsebino, ki jo prejmejo izključno samo prijavljene bralke, na svoj email naslov. 

Differo d.o.o., 2020 Nepremagljiva.si - ISSN 2712-6285, vse pravice pridržane
Pogoji poslovanja - Piškotki

S tem, ko uporabljate spletno mesto, dovoljujete uporabo piškotkov v skladu z našo politiko varovanja zasebnosti. Preberi več
Se strinjam