Primer jedilnika paleolitske diete, hrane, ki hrani hormone!

Paleo je način življenja in je veliko več kot le hrana! Dejansko je paleo način razmišljanja, gibanja, prehrane in je vpleten v vse nivoje našega bivanja. Na nepremagljiva.si ste že lahko prebrali vse o dieti rajskega vrta oziroma paleolitski dieti oziroma hrani, ki hrani hormone. Članek si lahko preberete TUKAJ.

Pogosto slišimo: si to, kar ješ in ješ, kar kupiš. In če kupuješ le kakovostno hrano – potem tudi ješ kakovostno hrano! Biti Paleo in živeti Paleo – pomeni, da si bister. Ne le v nakupovanju, shranjevanju in pripravi hrane, temveč in predvsem v glavi in telesu nasploh. Le na ta način se izogneš prevelikim kupom odpadkov in neželenim izdatkom.

Paleo načrt in način življenja daje prednost čisti in nepredelani hrani, poživljajoči fizični aktivnosti in pozitivnemu razmišljanju! Fizično aktivnost je potrebno prilagoditi zmožnostim in omejitvam posameznika, čista hrana prečisti telo in misli, zato je ta način življenja primeren (in pomemben) za vsakogar od nas! Paleo je torej celosten pristop, je pot do boljšega, bolj srečnega življenja – da postanemo najboljša različica samega sebe.

Paleo danes je ravnovesje med znanjem in zapuščino naših prednikov, pomešano in začinjeno z vsem znanjem in vsem najboljšim iz 21.stoletja.

Paleo postavlja temelje zdrave prehrane: neokrnjena in nepredelana hrana, zeleno listnata zelenjava, sveža zelenjava brez pesticidov, oreščki, sadje občasno, zmerno  in priložnostno, meso domačih živali v prosti reji, domača perutnina zrasla na prostem in meso divjih negojenih rib. Ob tem paleo življenjski slog: vsakodnevno gibanje in telesna aktivnost ob čuječnosti in zvaedanju. Paleo je zares celostni pristop k doseganju boljšega in srečnejšega življenja in postati najboljša različica samega sebe.

To se ne sliši težko, kajne? Samo smiselno je.

VZOREC TEDENSKEGA JEDILNIKA

To je le vzorec jedilnika paleo prehrane, ki je sestavljen iz uravnoteženih paleo prijaznih hranil. Predvsem je zaželeno, da jedilnik prilagodite sebi in svojim osebnim navadam, željam, okusu.

PONEDELJEK

Zajtrk: jajca z zelenjavo, popečeno na kokosovem olju (ali repično olje)

Kosilo: kuhan ali na nizkih temperaturah popečen piščanec (ali solata s piščancem), solata z oljčnim oljem, pest oreškov

Večerja: pleskavica (brez kruha ali lepinje) popečena na kokosovem olju in prelita z maslom, zelenjavna priloga in paradižnikova omaka ali salsa ali gucamole

TOREK

Zajtrk: slanina z jajci, sadje

Kosilo: pleskavica (brez kruha ali lepinje) popečena na kokosovem olju in prelita z maslom – od ponedeljkove večerje

Večerja: Losos počasi pečen na nizkih temperaturah (na repičnem olju) in prelit z oljčnim oljem ter maslom, zelenjavna priloga (špinača v listih, blitva, fermentirano zelje) 

SREDA

Zajtrk: Losos počasi pečen na nizkih temperaturah in zelenjava – od torkove večerje

Kosilo: sendvič iz listov mladega zelja (ali solate ali paprike) in kuhane govedine/teletine, kumarična solata

Večerja: mleto piščančje meso z zelenjavo, guacamole in avokado oljem. Nekaj borovnic, malin ali jagod

Paleo je zares celostni pristop k doseganju boljšega in srečnejšega življenja in postati najboljša različica samega sebe.

ČETRTEK

Zajtrk: mehko kuhana jajca z maslom, zelenjava in nekaj sadja

Kosilo: mleto piščančje meso z zelenjavo – od večerje v sredo, lahko tudi še govedina od kosila v sredo, zelenjava, oreški

Večerja: ražnjiči z zelenjavo, kozji sir in zelenjava 

PETEK

Zajtrk: kozja skuta z oreški in sadjem 

Kosilo: popečen piščanec s kurkumo in z lističi mandljev, zelenjavna priloga (solata)

Večerja: na koščke narezano meso v zelenjavni omaki in sladkim krompirjem

SOBOTA

Zajtrk: jajca z zelenjavo, prelita z maslom

Kosilo: losos, pečen na nizkih temperaturah, zelenjava, avokado

Večerja: piščanec od petkovega kosila ali meso od večerje

NEDELJA

Zajtrk: zelenjavni smuti s semeni konoplje in oreški

Kosilo: goveja juha z jajcem (bujon), goveji carpaccio, zelenjavna priloga

Večerja: piščančje perutničke na žaru, popečena zelenjava in salsa

PRIGRIZKI

Privoščite si zdrave prigrizke – kot je na primer korenček.

Korenček: surov nariban ali narezan

Kumarice

Trdo kuhana jajca

Pest oreškov

Rezine jabolk z nekaj mandljevega masla

Jagode in jagodičevje

Goveje ali piščančje ali zajčje meso domače reje 

Paleo kruh

Komentirajte

Vsak petek našim bralkam, ki so prijavljene v novičke Nepremagljive, pripravimo ekskluzivno vsebino, ki jo prejmejo izključno samo prijavljene bralke, na svoj email naslov. 

Differo d.o.o., 2020 Nepremagljiva.si - ISSN 2712-6285, vse pravice pridržane
Pogoji poslovanja - Piškotki

Tega ne smeš zamuditi!

Draga nepremagljiva, eno leto sem čakala na to razkritje! Kmalu ga bom ekskluzivno delila z vami! 

ŽELIŠ BITI PRVA IN IZKORISTITI TO PREDNOST? Prijavi se na novice in ta petek pričakuj moje pismo ❤️

Tvoja Rebeka