Zdrave ideje za pripravo obrokov

Ste imeli naporen teden? Ideje za pripravo obrokov vam bodo v veliko pomoč. Z nasveti in recepti za zajtrk, kosilo in večerjo si olajšajte uživanje zdravih in okusnih obrokov. 

Hkrati pa boste vnesli novo rutino, ki bo pomagala, da se boste dobro počutili. Danes z vami delimo ideje za pripravo zdravih obrokov. Med njimi so recepti za pripravo obrokov za zajtrk, kosilo in večerjo, ki ustrezajo različnim slogom in željam. Ne glede na slog vam bodo ti nasveti in recepti pomagali prihraniti denar, hkrati pa boste jedli dobro in zdravo.

1. Zdrave ideje za pripravo obrokov za zajtrk

Zjutraj ni nič boljšega kot pripravljen zdrav zajtrk. Nekaj teh receptov za zajtrk pa lahko uporabite tudi kot idejo za prigrizek.

Ovseni kosmiči za čez noč

Zjutraj nimate časa za pripravo vroče ovsene kaše? Te ovsene kosmiče za čez noč pripravite že večer prej.Shranjeni v kozarcu so odličen zajtrk, ki ga lahko odnesete s seboj. Enostavno zmešajte najljubše kosmiče z jogurtom in svežim ali zmrznjenim sadjem. Enostavno in zdravo.

Trdo kuhana jajca

Neolupljena trdo kuhana jajca se v hladilniku lahko hranijo do 5 dni. V nedeljo pripravite trdo kuhana jajca in tako boste imeli beljakovinski zajtrk pripravljen vsak dan v tednu.

Puding iz semen chia

Ta enostavni puding je poln beljakovin, vlaknin in zdravih maščob. Preden ga pojeste, ga obložite s svežim sadjem, kokosovimi kosmiči in granolo. Na ta zajtrk prisegajo tudi mnoge zvezdnice.

2. Ideje za pripravo obrokov s solato

Ti recepti za pripravo zdravih obrokov so moji najljubši. Polni so sveže zelenjave in zelišč, zato so lahki in okusni, vendar so zaradi sestavin, kot so polnozrnata žita, fižol, čičerika ali avokado, dovolj nasitni, da nisem lačna. Kombinacije je neskončno, sama pa rada uporabim, kar imam v hladilniku.

Mediteranska solata s kvinojo

Kvinoja, pečen paradižnik, olive in italijanski preliv naredijo to obilno solato kompleksno in polno okusa. Vse skupaj lahko pripravite vnaprej, le zelišča dodajte, tik preden boste jedli.

Solata iz črnega fižola in koruze

Ta pikantna solata je dejansko boljša, ko stoji v hladilniku, zato je odlična, če jo pripravite v nedeljo in uživanje čez teden. Uporabite zeleno solato, dodate, črni fižol in koruzo ter začinite s kajenskim poprom. Po želji dodajte čili.

Ohrovtova solata s korenčkovim in ingverjevim prelivom

Za razliko od nežnih solat se ohrovt lepo ohrani in ostane hrustljav, ko ga prelijemo s prelivom, zato je ta solata kot nalašč za vnaprejšnjo pripravo obroka. Sušene brusnice, popečena semena in svetel korenčkovo-ingverjev preliv pa ji dajejo zabavno teksturo in zanimive okuse. Po želji lahko ingver zamenjate s česnom.

3. Sendviči in zvitki

Večina sendvičev je najboljša na dan, ko jih pripravimo, zato vnaprej pripravite le nadeve. Tako lahko sendvič hitro sestavite na dan, ko ga nameravate pojesti, bodisi zjutraj, preden se odpravite skozi vrata, bodisi tik pred jedjo, če ste doma. Če sendvič vzamete na pot, ga tesno zavijte v folijo, da se bo do kosila obdržal skupaj.

Sendvič s čičeriko in solato

Ta sendvič je poln okusa čičerike, solate, oliv, bazilike in veliko druge sveže zelenjave. Čičerikin namaz pripravite prej, nato pa samo dodajate sestavine. Ne bo vam žal, če boste dodali mocarelo.

Zdravi zavitki

Zavitki so trenutno eden od receptov, ki ga na različne načine pripravljajo skoraj vsi. Popolnoma sestavljeni bodo v hladilniku zdržali dan ali dva. Če pa se raje pripravljate za ves teden naenkrat, lahko sestavine shranite ločeno in zavitke sestavljate med tednom. Uporabite polnozrnate tortilje, najljubši namaz in veliko zelenjave.

4. Juhe in enolončnice

Juhe in enolončnice so zagotovo ena od najboljših idej za enostavno pripravo obrokov. Odlične so tako za kosilo kot za večerjo. Pogosto imajo boljši okus drugi ali tretji dan, ko se okusi prepletejo. In zelo dobro se zamrznejo. Zagotovo pa vam bodo olajšale pripravo hrane vnaprej.

Enostaven vegetarijanski čili

Čili je odličen obrok iz enega lonca. Zaradi fižola je poln beljakovin, poleg tega pa vsebuje tudi zelenjavo, kot so koruza, čebula in paprika. Če želite, ga lahko dopolnite z avokadom in vloženo rdečo čebulo. Pikanten pa naj bo toliko, koliko vam je všeč.

V velikem loncu na srednji temperaturi segrejte olje. Dodajte čebulo, nekaj ščepcev soli in popra ter premešajte. Pražite, dokler čebula ni prosojna, nato dodajte česen in rdečo papriko. Premešajte in kuhajte, dokler se ne zmehča, 5 do 8 minut, pri čemer po potrebi zmanjšajte temperaturo. Dodajte paradižnik, fižol, vodo, koruzo, sol in nekaj ščepcev popra. Pokrijte, zmanjšajte temperaturo na nizko in med občasnim mešanjem kuhajte 25 minut, dokler se čili ne zgosti. Vmešajte limetin sok in začinite po okusu. Postrezite z želenimi dodatki.

Enostaven kokosov curry

Če iščete enostavne recepte za pripravo obroka, čim prej dodajte ta curry na svoj jedilnik. Pripraviti ga je zelo preprosto, tretji dan pa je enako okusen kot na dan priprave. V srednje velikem loncu na srednji temperaturi segrejte kokosovo olje, dodajte sesekljano čebulo in jo pražite, dokler se ne zmehča. Vmešajte bučo ali sladki krompir in čili ter kuhajte še 5 minut. Dodajte cvetačo, kokosovo mleko in začimbe ter kuhajte, dokler se zelenjava ne zmehča. V zadnjih približno petih minutah vmešamo še zeleno in dodamo limono in limeto, da se vse skupaj še lepše poveže.

Najboljša juha iz leče

Zaradi rahlo kremaste juhe in bogatega okusa je ta juha postala zelo priljubljena. V hladilniku je lahko do 4 dni, lahko pa jo tudi zamrznete.

V velikem loncu na srednji temperaturi segrejte olje. Dodajte čebulo in ščepec soli ter jo pražite, dokler se ne zmehča in rahlo porumeni, po potrebi zmanjšajte temperaturo na nizko.

Na nizki temperaturi dodajte česen, ingver, curry v prahu in kosmiče rdeče paprike ter med mešanjem kuhajte približno 2 minuti, dokler ne zadiši.

Dodajte paradižnik, lečo, vodo, kokosovo mleko, ½ žličke soli in nekaj ščepcev črnega popra. Zavrite, pokrijte in med občasnim mešanjem zmanjšajte temperaturo, dokler leča ne postane mehka, 25 do 35 minut. Če je juha pregosta, vmešajte še 1/2 do 1 skodelico vode, da dosežete želeno gostoto. Vmešajte koriander in limetin sok. Po okusu začinite s soljo in poprom ter postrezite.

Komentirajte

Differo d.o.o., 2020 Nepremagljiva.si - ISSN 2712-6285, vse pravice pridržane
Pogoji poslovanja - Piškotki

S tem, ko uporabljate spletno mesto, dovoljujete uporabo piškotkov v skladu z našo politiko varovanja zasebnosti. Preberi več
Se strinjam